/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
ja ma ha Sting
Fra : 1133
Vist : 334 gange
200 point
Dato : 12-03-04 22:43

hej
så kom gnisten
efter mange forgsøg (penge) så skete miraklet!!der kom gnist.
ham og en klassekammerat havde kørt inde i nogle træer og væltet
(men den kunne godt køre derefterefter far, var svaret de kom trækkende med den men den,)
men de glemte at fortælle at fortælle at der var et stik der var gået fra og de havde samlet
det uden at fortælle mig det.Et ben i stik i forbindelse var kortsluttet til stel hvilket jeg først opdagede
idag jeg blev meget sur på det hele og ville lave et nyt ledningsnet til den idag efter jeg
havde monteret en sprit ny impulstænder på den m.m.(japanere er hurtige 48 timer)der kom en ny
turde ikke købe ved thansen da der en del kritik om at det ikke altid virker
MEN jeg skulle lige hilse og sige den service jeg har fået ved tohjul centeret i brønnderslev
er BARE god så helere give 20 kr mere
for gode råd er flere penge værd.Og han blev glad da jeg ringede til ham og fortalte ham
det hele var iorden

mvh
ole

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 210 point
Dato : 12-03-04 22:59

Hvad så 1133, har du ingen spørgsmål?
Og har du sørget for at din knægt bruger hjælm.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-04 23:00

Jamen det er da herligt.
Tillykke

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 12-03-04 23:04

Tak for svaret pallebhansen.
han bruger hlælm
kører på en mark IKKE mere skov
jeg har andet at brugre min fritid på
mit eget jop konens blomsterforetning

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 12-03-04 23:17

hej pallebhansen refi

der faldet en meget tung sten fra mit hjerte
vi havde bestilt en bog fra bibiloteket om sting over et halvt år siden
hvis den var kommet for 1-2 uger siden var jeg ikke så fattig som jeg er i dag
den er bare god

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-03-04 23:53

Ja det er godt med en god bog, men er det ikke en Haynes-bog på Engelsk?
Det var da utroligt at det skal tage så lang tid om at få en sådan bog, så var det måske en ide at få den fra kosters_motorboghandel@post.tele.dk de kan levere bøger eller fotokopier af meget.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 13-03-04 07:11

hej palle
ja hellere sent eller aldrig
såvidt jeg umidelbart kan se uden at vil påstå det er det en bog fabrikken har lavet
men har besluttet når den har været startet så kommer der nye ledninger over alt på den
mvh
ole