/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
HP Navigation
Fra : snusi
Vist : 295 gange
150 point
Dato : 12-03-04 20:40

Vi har lige købt en HP Navigator, hvor der er en antenne i form af en lille kasse på størrelse med en tændstikæske. Antennen skal ligge på instrumentbrættet i bilen, helst midt i vinduet. Problemet er at den hele tiden glider til den ene side. Vi har prøvet med dobbeltklæbende tape, men det kan ikke holde. Er der nogen der har en god idè til hvad vi kan gøre.

Snusi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-04 20:47

Velcrobånd
Lim et lille stykke på instrumentbordet og sæt det andet på antennen (så kan du også fjerne den om natten eller når du har brug for det)

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 12-03-04 22:18

Ligger der ikke en lille magnet i æsken som man kan sætte fast på instrumentbrættet?
Det gjorde der i min.

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 150 point
Dato : 12-03-04 22:49

Kære snusi

Jeg har selv haft problemet, med at min kone lægger atlt muligt op på instumentbrættet, som "!!!!!!!!!!!" hver gang jeg drejer. Jeg har løst problemet, ved at købe denne måtte. Den virker 100%

Du kan købe den her:

http://www.thansen.dk/products.asp?c=223792507&n=518801282#xy

De venligste hilsener
Franksp

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-03-04 22:51

Snusi

Jeg glemte at skrive, at her skal du hverken "skrue" eller "klistre" noget. Den ligger bare fast.
Go' week-end
Frank

Kommentar
Fra : purplerain

Dato : 13-03-04 00:08

Der fulgte vel ikke en lille sugekop, med kassen ? Det gjorde der med min HP. Jeg har sat sugekop ( der har en rille midt i ) fast på instrumentbrædtet, lige under midten af forruden. Her ligger den så permanent. Kig lige en ekstra gang i din kasse. Om sugekoppen i virkeligheden var beregnet til noget andet, er uvist, men det virker.
Purplerain

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 13-03-04 09:28

Tak for svaret Franksp.

Det lyder som en rigtig god idè, det vil vi prøve.

Til purplerain:
Jeg har prøvet at bruge sugekoppen, men den vil bare ikke sidde fast på instrumentbrættet, og "husets chef", vil ikke have den siddende på ruden

Venlig hilsen og gò weekend.

Snusi