/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
KaZzA Lite ++
Fra : gangster50
Vist : 674 gange
10 point
Dato : 12-03-04 20:15

Jeg var ved at downloade noget i KaZzA Lite ++, og så lige pludselig var den ikke inde i "traffic", jeg kiggede i My Shared Folders, der lå download filen (f.eks. download86412636562). Hvorfor er den der ikke?? hvordan får jeg den tilbage?? jeg manglede ikke ret mange MB af den...

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 12-03-04 20:31

På P2P tjenesterne ligger der masse af halve filer,filer under andet navn,forklædt virus,porno som musik,det må du leve med

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 12-03-04 21:24

Eller KØB OG BETAL for hvad du skal bruge

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 12-03-04 21:53

det er ligesom noget man IKKE kan købe!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 01:16

Hvis feks den du looder fra blokker dig kan det jo være at den kan fjernes helt så længe du mangler noget??
Mvh Sune
Ps. dem med sure opstød burde tage noget imod det

Kommentar
Fra : Fredison

Dato : 13-03-04 01:23

Hey

som sagt er din fil ikke downloadet færdigt, du bliver nødt til at connecte til kazaa serveren igen og downloade resten af filen, eller evt. downloade den forfra fra en anden bruger!

#12

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 13-03-04 08:07

Duuh!! Det kan jeg jo ikke, den er jo ikke i Traffic

Accepteret svar
Fra : metalfaust

Modtaget 10 point
Dato : 13-03-04 19:49

Hvis du ikke havde færdigdownloaded filen er der intet at gøre medmindre du selvfølgelig gemmer vha funktionen avi-preview som findes i kazaa lite. der kan man gemme endnu ikke færdige downloads på sin pc. men at den pludselig skulle være væk fra 'traffic' lyder nu underligt hvis du ikke selv har 'clearet' den. Hvis du har 'clearet' den kan der enkelte gange kikses med registreringen af at du rent faktisk har downloaded filen. Prøv da at afslut kazaa og i hvert fald næste gang din pc genstartes vil filen findes i din 'shared folder'.

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 13-03-04 19:49

Hvis du ikke havde færdigdownloaded filen er der intet at gøre medmindre du selvfølgelig gemmer vha funktionen avi-preview som findes i kazaa lite. der kan man gemme endnu ikke færdige downloads på sin pc. men at den pludselig skulle være væk fra 'traffic' lyder nu underligt hvis du ikke selv har 'clearet' den. Hvis du har 'clearet' den kan der enkelte gange kikses med registreringen af at du rent faktisk har downloaded filen. Prøv da at afslut kazaa og i hvert fald næste gang din pc genstartes vil filen findes i din 'shared folder'.

Kommentar
Fra : Fredison

Dato : 14-03-04 01:27

oki... download forfra.. det er mit bud!!!

#12

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 29-08-04 08:49

Tak for svaret metalfaust.