/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HITMAN 1 - MEET U BROTHER
Fra : rasjn
Vist : 416 gange
20 point
Dato : 12-03-04 18:25

Jeg har lånt Hitman 1: Codename 47. af en ven. Jeg er nået til en bane der hedder noget lignende Meet your brothers... Hvad skal man i denne bane? !! Mvh Rass!

Accepteret svar
Fra : sidal26

Modtaget 30 point
Dato : 12-03-04 18:30

Mission 12 - Meet Your Brother:

Mål nr. 1: Dræb din far.
Råd nr. 1: Find de store våben hurtigt.

Hvad sker der i det hemmelige laboratorium?
Så er vi kommet frem! Dette er den endelige mission, hvor du først og fremmest skal have slukket din personlige hævntørst. Du kan begynde med at glemme alt, du har lært, om at snige dig, og bruge dine våben med omtanke. Først har du brug for at få fat i maskinpistolen, som du kan finde i en et af lagerrummene. Du kommer op mod kloner af dig selv, som professoren sender efter dig. De er ikke så hårdføre, men de er hurtige, så hold gang i din aftrækkerfinger, og pump dem fulde af bly. Så snart du når den første opsynsmand, dræber du ham, med hvad du har af våben, og åbner skabet bag hans bord. Der finder du en pumpgun og en æske ammunition, som du får god brug for, indtil du finder maskinpistolen.

Hvad skal jeg holde øje med?
Du skal være meget forsigtig, når du bevæger dig gennem de små metalportaler med glasdørene, da du får store problemer, hvis du bare vader igennem. Hold øje med klonerne for at finde ud af, hvordan du kommer igennem og når frem til professoren, der gemmer sig i foreløbig sikkerhed bag disse specielle døre. Hvis du kigger godt efter, vil du opdage, at en skanner glider over klonernes nakke, før de bliver sluppet igennem. Hvis du prøver det samme, vil laseren identificere dig som et uønsket element, da den kun genkender kode 48-versionerne, og du, som en ældre udgave, kun er en kode 47-udgave. Prøver du alligevel, vil glasdørene lukke sammen om dig, mens du bliver gasset ihjel, og missionen er mislykkedes.Du kan gå gennem rummene, så længe du bare ikke står på det gule panel i midten, da det aktiverer laseren.

Hvordan låser jeg så dørene op, så jeg kan komme ind til professoren?
Du er nødt til at uskadeliggøre en af klonerne for at komme videre. Når du har gjort dette, tager du fat i liget og slæber det hen på skanneren. Du vil hermed få aflæst klonens stregkode i nakken og dermed åbne døren, hvorefter du kan se professorens bunker foran dig. Vær dig forsigtig, når du gør dette, da der meget vel kan være flere kloner i nærheden, som vil gøre deres bedste for at bremse dig, og som åbner ild, så snart de før øje på dig. Sørg derfor for, at området er sikret, før du slæber klonens lig hen på skanneren.

Jeg er igennem, Hvad så?
For enden af næste korridor finder du professorens værelse. Men før du kan komme ind til ham, skal du dog gennem endnu en flok dræberiske kloner. Der er ca. seks af dem i den smalle korridor, hvilket ikke skulle være det store problem, hvis du har husket at få fat i maskinpistolen. Sørg bare for at have et godt greb i aftrækkeren, når du bevæger dig rundt om hjørnet. Nu mangler du kun at møde din skaber og fylde ham med projektiler. Det kræver kun et par skud at nedlægge ham, og han er ubevæbnet, så han skyder ikke igen. Tillykke, du har nu fuldført din sidste mission, spillet er slut.

Kommentar
Fra : rasjn

Dato : 12-03-04 18:33

Tark!!

Godkendelse af svar
Fra : rasjn

Dato : 12-03-04 18:34

Tak for svaret sidal26.
         :D! Meget godt skrevet!!