/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Edonkey
Fra : notatoy
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 12-03-04 15:49

Hej har installeret edonkey, men men men ,,,,, Jeg må have gjort et eller andet forkert, når jeg sætter den til at søge finder den åbenbart ikke nogen resultater, det kan jo ikke passe. Hvad har jeg instillet forkert?

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 12-03-04 16:48

Det er Antipiratgruppen der har stoppet al forbindelse på din computermed p2p-programmer.. LOL
Ej, serisøt, sorry... :P

Hent Overnet istedet... Det er noget bedre... Til downloading af selvfølgelig lovlige filer...

Kommentar
Fra : Random

Dato : 12-03-04 17:44

Husk at være connected til en server...

Jeg vil nu installere eMule, det holder.
www.emule-project.net
eller plus versionen
www.emuleplus.tk
mvh
random

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 12-03-04 18:15

den nye e 42b er frigive virker udmærket nem at opsætte rimelig dl. serverliste kan du tage fra deres homepage,

www.emule-project.net

der findes også svar på hvordan du skifter fra lvt id. til højt id som er en nødvendighed for god dl.

Med hilsen god weekend. ib