/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Afstandsstykke til YAMAHA 4g baghjul, ny~
Fra : rasmusbuh
Vist : 584 gange
200 point
Dato : 12-03-04 13:18

Jeg har en Yamaha FS-1 som jeg skal have sat et baghjul på. Et baghjul af ny model. Men jeg mangler et afstandsstykke som sidder på tandhjulssiden mellem navet og det sidste afstandsstykke før baggaflen, som desuden er af racer-typen. Hvis du/i besidder et Thansen yamaha knallert-katalog kan i se det hele. Det afstandsstykke jeg leder efter har bestillingsnummeret 10312700 og kan ses på katalogets side 62 i højre hjørne. Men søger jeg på thansen.dk på denne del fortæller den mig at det er en simmering. Og så vidt jeg kan se på det hele er der ikke tale om en simmering.
Dette lille afstandsstykke er ikke til at finde nogle steder. Nolge der evt. har nogle forslag eller en sådan en til salg?

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 12-03-04 14:11

Foreslår du ringer til Thansen og forklarer dem hvad du skal bruge...
Ku' jo være en fejl de har i deres katalog... ved ik'...

T. Hansen Gruppen A/S
Tlf: 63 41 69 69

Mvh. Cooper

Accepteret svar
Fra : JuHiSt

Modtaget 210 point
Dato : 12-03-04 14:13

Det bestillingsnummer er ikke det du har skrevet det er.. men lige meget jeg ved godt hvad du mener... Du kan tage et stykke rør og skøre til det har jeg gjort.. Har også en 4g.. Håber du kan bruge det lille fif...
MvH
JuHiSt

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-03-04 16:52

Det nummer du har skrevet er en simmerring, der nok allerede sidder i navet, selvfolgelig uden på lejet, hvorimod afstandsstykket der sidder udenpå er 10312800 og der er kun det samme afstansstykke på denne side af navet.
http://www.thansen.dk/products.asp?c=223642151&n=282500617#xy
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rasmusbuh

Dato : 13-03-04 13:11

Jeg betvilver leidt din påstand Palle.
Det ligner ikke just det sekundære afstandsstykke, altså det der sidder tættest på baggaflen. Hvis jeg ikke tager meget fejl skal der sidder to og det er et bredere et jeg leder efter.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-03-04 15:45

Så må du komme til Horsens, her har jeg 2 vi kan tage baghjulet af.
Men hvorfor, har du da problemer med at sætte baghjulet på.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rasmusbuh

Dato : 13-03-04 15:49

Næ såmænd ikke, jeg mangler bare den afstandsskive. Men fred være med det, jeg må bare lave min egen.

Godkendelse af svar
Fra : rasmusbuh

Dato : 26-03-04 18:55

Det løser nok mit problem... Tak skal du have