/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
HTML-links i E-mails
Fra : ceg63
Vist : 471 gange
30 point
Dato : 12-03-04 10:44

Hej
Jeg kan pludselig ikke åbne de HTML-links, som er sendt til mig i en e-mail, hvordan kan det nu være?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-03-04 11:41

Det kan skyldes, at der er kommet spyware på din PC.
Det er den mest nærliggende forklaring hvis der ikke har været foretaget noget specielt forud for problemet.
Download og installer AdAware som er en særdeles effektiv skanner: http://www.tucows.com/preview/236049.html
og du skulle måske også downloade og installere Spybot Search & Destroy, der kan immunisere mod de værste:
http://www.tucows.com/preview/310138.html
Hvis du skal have hjælp for at kommevidere siger du til.
Bjarne

Kommentar
Fra : ceg63

Dato : 12-03-04 15:40

Det eneste der er sket forud for dette problem, er at jeg har installeret Windows XP istedet for Window 98. Jeg prøver det, du beskrev

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-03-04 15:49

Du skal huske at opdatere Windows XP da der er mange bugs og sikkerhedshuller, og så håber jeg at der er nok power i din pc til at bruge XP for alvor.

Kommentar
Fra : ceg63

Dato : 13-03-04 11:54

At installere disse spyware scannere har ikke løst ptoblemet??

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 30 point
Dato : 13-03-04 12:03

Det var jo så en skam, men du har nu ikke forgjort noget ved at installere og bruge disse da det efterhånden er lige så nødvendigt som antivirus.

Er din PC kraftig nok til XP? Prøv at fortælle om den.
Har du renset din CPU køler for nylig, støv nedsætter ydelsen kraftigt.

Godkendelse af svar
Fra : ceg63

Dato : 23-06-04 19:35

Tak for svaret BjarneD. Jeg kopierer bare genvejen, og går ind den vej, så problemet er løst. Du har nok ret min computer er nok ikke "stor" nok til Windos XP. Undskyld min sene reaktion.

Ceg63

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-06-04 20:14

Bedre sent end aldrig

Du må jo vende tilbage hvis du får yderligere problemer. Windows XP er et godt styresystem, men det fylder meget og kræver mange opdateringer for, at fungere sikkert.
Hilsen
Bjarne