/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Jounalist forberedende kurser?
Fra : br0dsgaard
Vist : 2516 gange
250 point
Dato : 12-03-04 09:28

Hvor, links tak, kan man få Jounalist forberedende kurser? Det skal være forberedende til Danmarks Jounalist Højskole.

M.V.H

Brødsgaard

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 12-03-04 09:38

Et af dem kunne jo være at lave research på dit eget spørgsmål. ,-)

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 12-03-04 09:44

Og så til lidt venlighed... http://www.askov-hojskole.dk/

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-03-04 10:03

Rønde Højskole http://www.rhe.dk/hs/1-5.htm

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-03-04 10:11
Kommentar
Fra : frieda

Dato : 12-03-04 10:18

Ikke at det er forberedende kursus, men har du prøvet at tage testen fra optagelsesprøven til journalistuddannelsen?

http://hjem.get2net.dk/mick.langhoff/iqtest.htm

Kommentar
Fra : Don_Pepe

Dato : 12-03-04 13:10

Det hedder journalist, ikke jounalist.... (så er du da lidt bedre forberedt

Accepteret svar
Fra : Don_Pepe

Modtaget 250 point
Dato : 12-03-04 13:21

En anden ide kunne være at få et deltidsarbejde på en avis, på den måde omgås man færdiguddannede journalister og kommer ind i arbejdsgangen omkring opsætning og produktion og ikke mindst deadlines. (dette har en af mine venner gjort med succes, han (Robin) er lige blevet færdig her sidste sommer på journalisthøjskolen).
Held og lykke.
La Fuerza sea contigo (må kraften være med dig)

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 12-03-04 13:26

Don_Pepe:

Uden sammenhæng med spørgsmålet:

Det aktuelle spanske udtryk:
¡Ya basta!

Godkendelse af svar
Fra : br0dsgaard

Dato : 16-03-04 10:16

Tak for svaret Don_Pepe.