/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Audio /Mp3
Fra : Mille35
Vist : 423 gange
50 point
Dato : 12-03-04 07:48

Jeg har en Audio fil... kan jeg lave den om til Mp3 fil så jeg kan mailen den til en ven

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 12-03-04 08:03

Hej Mille35.

Her er et par links, til nogle programmer... tror dog kun det er demoversioner, altså med en begrænset prøvetid, mn så kan de bare hentes en gang til...

http://www.mthreedev.com/
http://www.mp3-wav-converters.com/

Håber de kan bruges

Lyhne1

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 12-03-04 08:17

Har lige downloadet programmet... men det er vist lidt for svært til mig.Jeg troede bare at man kunne lave filen om,det kan man da godt fra Mp3 til Audio

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 12-03-04 08:32
Kommentar
Fra : Fredison

Dato : 12-03-04 08:33

nej desværre det kan ikke lade sig gøre!

http://www.mp3-wav-converters.com/

er da et program der er li til at gå til!!

#12

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 12-03-04 08:39

Hvad for et af programmerne skal jeg vælge ?? "det skal være let"

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 12-03-04 08:40

Og foresten hvorfor kan man maile en Mp3 og ikke en audio fil ???

Kommentar
Fra : Inkognito65

Dato : 12-03-04 08:59

Hej Mille35

Det kan være størrelsen af audio filen der forhindre dig i at sende den. Eksempelvis kan jeg ikke modtage mails/filer der er større end 9-10 mb, idet min mailbox på min internetudbyders server ikke kan indeholde mere. Så hvis du får en besked retur om at din mail ikke kunne sendes, når du har forsøgt at sende respektive audiofil, kan årsagen være at modtagers mailbox er fuld, eller ikke har plads til den mail/fil du forsøger at sende.

Håber det giver mening.

MVH
Frank

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 12-03-04 08:59

pga størrelsen på filen. de fleste indbakker har en begrænset plads til rådighed... du kender jo nok hotmail.. der har du en indikator ude i siden, når den er fuld har du ikke mere plads.. ergo kan du ikke modtage mere post...

Desuden tar det lang tid at modtage en stor fil.. (Afhængig af forbindelsen)

og mp3 er et formindsket lydformat.. (Mange kan give dig en fyldestgørende forklaring på hvad det gør ved lyden, dog ikke mig )
eks. en sang i wav. fylder måske fyrre megabyte, men i mp3 fylder den kun 5...

Derfor..

Lyhne1

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-03-04 09:04

det kan du gøre med dette program,hvorfor mp3,du kan komprimere et format til et andet så det fylder mindre wav 7 til 1 mp3 cirka,alt efter hvor højt du sætter bit rate ,jo mindre bit rat jo mindre fil>
http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm
klik på Music Converter,og der vil åbne en boks,find den fil du vil convetere,klik på filen,en anden boks åbner sig sæt den til convater til mp3lame,og sæt den bit rate du vil have >convater,prøv dig frem,så længe
du ikke sætter flue ben i delete original,så kan du prøve om og om igen.
Tjek størrelsen før og efter.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-03-04 09:11

lus i tastaturet,du skal selvfølig indstallere det først
behøves ikke,men vil du have flere codec at konvetere til så gå ind under
Codec downloads],

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-03-04 09:12

codec,de indstallere sig selv,vis du beholder den originale folder som programmet er indstillet til

Kommentar
Fra : Fredison

Dato : 12-03-04 11:04

let siger du!!

http://download.com.com/3000-2140-10262645.html?tag=lst-0-7

du får det ikke lettere!

#12

Accepteret svar
Fra : mickey777

Modtaget 50 point
Dato : 12-03-04 13:02
Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 12-03-04 16:15

iTunes kan altså osse bruges til Mp3 filer

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 12-03-04 18:31

Tak for svaret mickey777.

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 13-03-04 09:36

Det var så lidt