/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha og Honda
Fra : charlielemans
Vist : 301 gange
100 point
Dato : 11-03-04 21:56

Er der nogen der har en yamaha motor med krumtap og 4 trins gearkasse til salg, så vil jeg gerne købe den, skal være i orden, har selv cylinder kaburator osv.
Reservedele til honda cd 50 har også interesse

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 11-03-04 22:19

Hvis du har mulighed for det så tag til stumpemarkedet i Herninghallerne her på lørdag 13/3 kl 8-16. Her vil du med MEGET stor sandsynlighed finde det du søger. Der er som regel nogle RIGTIG FEDE stande med nye og brugte stumper til (blandt MEGET andet) knallert og scooter.
hvad årgang er din Yamaha ?

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : jimbo3

Dato : 12-03-04 09:26

Jeg kender en der har en hel honda cd 50 til salg, hvis det var noget. Vh jimbo3

Kommentar
Fra : charlielemans

Dato : 12-03-04 14:19

Det er sikkert en god ide med det stumpmarked i Herning, det prøver jeg. Min Yamaha er en 78:
jimbo3! hvad skal den honda koste og hvor står den henne i landet.

Kommentar
Fra : jimbo3

Dato : 17-03-04 19:29

Det er i thisted, men det er vist kun motoren han vil af med.