/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
át finde en person
Fra : bok_slash
Vist : 539 gange
10 point
Dato : 29-04-02 19:51

heyz
jeg har en kærste fra Grønland som godt kunne tænke sig at finde sin familie, og ikke mindst hvor de bor... er der noger der kender sådan et sted hvor at man kan nogle oplysninger?????

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 29-04-02 20:46

hmmm

Hvad med det lokale folkeregister, hvis det eksisterer i Grønland ??

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-04-02 19:41

On Mon, 29 Apr 2002 17:51:00 GMT, bok_slash wrote:

>jeg har en kærste fra Grønland som godt kunne tænke sig at finde sin
>familie, og ikke mindst hvor de bor... er der noger der kender sådan et
>sted hvor at man kan nogle oplysninger?????

I mange større byer (bl.a. Århus, Odense, Holstebro, Odense samt på
Kofoeds Skole i København) findes grønlænderhuse og det vil da være et
oplagt sted at søge hjælp. Prøv evt. at ringe til oplysningen og få
dem til at slå op på "Grønlænderhuset"; måske vil en sådan søgning
give en komplet oversigt over hvor disse findes.

Venlig hilsen
Kurt Hansen