/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Hjælp søges
Fra : A_man
Vist : 280 gange
20 point
Dato : 11-03-04 19:51

Hej.....

Jeg er "igang" med at lave en webside, men jeg er ikke så god, så det ville være rart med lidt hjælp fra nogen med forstand på det.

hvis i har det, og gerne vil hjælpe mig, må i gerne skrive.

det ville være rart hvis i havde MSN Messenger eller email.

min MSN er hardrup@hotmail.com

Kommentar
Fra : guldknas

Dato : 11-03-04 19:54

hvad skal du have hjælp med?

Kommentar
Fra : A_man

Dato : 11-03-04 19:56

Alle mulige forskellige ting!!!!!!!!

Layout og diverse........

Kommentar
Fra : guldknas

Dato : 11-03-04 20:00

Er du helt nybegynder eller hvordan er det med det...?

Det kan jo godt være en stor mundfuld at hjælpe hvis ikke man kender noget til det....

Har du prøvet at kigge på html.dk? Der er der nogle ganske gode tutorials der guider dig i gennem de grundlæggende ting indenfor html og hjemmeside "programmering"!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-04 20:08

Prøv at kigge her - her er en masse grundting du kan lære.
Og det er dansk
http://www.geocities.com/SiliconValley/Way/5160/

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 11-03-04 20:46

Der er jo faktisk også kurser lige her på kandu

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 11-03-04 20:56

Når du nu er på begynderniveau og du gerne vil se hvad du laver løbende så er det måske en god idé at lave din første hjemmeside vha en web-editor (GoLive, Frontpage, Dreamweaver etc.) Du kan selvfølgelig også gøre dette via ren html (som guldknas foreslår kig på http://www.html.dk ) Du kan også bruge nogle såkaldte templates (skabeloner) hvor du bliver guidet (grundigt) igennem (TDC har bl.a. én sådan mulighed.)
Bare det at komme på nettet med sin første hjemmeside giver en stolt følelse og "blod på tanden".
At den måske ikke er helt perfekt første gang skærper bare lysten til at lave den næste bedre. Der er TONSVIS af hjælp at hente på nettet til at udvikle sine kundskaber...så bare klø på og spørg løs.

God fornøjelse!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-03-04 21:21

Blot en lille medkommentar.
Selv om du er nybegynder, (det har vi andre også været en gang), er der ikke noget der er så sjovt når tingene lykkedes, samt at man tør bevæge sig mere og mere ud i det ukendte. Så prøv som andre anviser, start i det små, og udvikl dig, og du vil i den sidste ende blive lidt stolt af dig selv.

ellebye