/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Steam - CS 1.6 - LAN????
Fra : Olle_hansen
Vist : 532 gange
48 point
Dato : 11-03-04 17:57

Hvordan kan jeg spille over LAN UDEN internet, med cs 1.6? Er det overhovedet muligt?

Kommentar
Fra : Qusize

Dato : 11-03-04 20:26

ja da det er muligt, dog virker det ikke helt så godt endnu!!!!!!! hvis jeg var dig ville jeg gå tilbage til version 1.5 som stadig bliver "gamet" som aldrig før, både på internettet, men også på LAN (NETCAFÉER)........

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 48 point
Dato : 11-03-04 21:18

Nej, lad være med at gå tilbage til 1.5... Hvorfor blive ved med at grave i fortiden??? Det var det samme da man skiftede fra 1.3 til 1.4, hvor man ikke længere kunne ramme ordentligt når man hoppede, og fra 1.4 til 1.5 hvor man ikke kunne bunnyjumpe.... Folk kan ikke lide ændringerne, og bliver derfor hængende i de gamle versioner... Men skal du spille med klaner, får du problemer med at finde kampe til 1.5... de fleste (seriøse) klaner er skiftet til 1.6...

Nå, tilbage til dit spørgsmål, som jo ikke blev helt besvaret:

NEJ! Du kan IKKE spille på en LAN server uden at bruge internet, da dit STEAM_ID skal valideres. Dette kan kun gøres via internettet... Er du i tvivl, så læs her: http://www.steampowered.com/index.php?area=faq&id=1050915505,27362300,1050915726,98098300&support=yes

Håber det var svar nok!

Og Qusize, Tjek lige din informationer og kilder og viden osv. FØR du svarer på noget!!!

MVH Ostemanden!

Godkendelse af svar
Fra : Olle_hansen

Dato : 12-03-04 17:08

Tak for svaret ostemanden.