/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Kia Sephia
Fra : hanneny
Vist : 356 gange
10 point
Dato : 11-03-04 17:23

Hej
Er der nogen som har eller har haft en Kia Sephia??
Vi kører lige nu i en bil fra 1994, så vi er jo ikke så forvænte med alt det nye tekniske som biler kan i dag.
Når jeg spørger er det bl.a. for at høre om det er en solid bil, altså ikke en som skal holde på værksted hele tiden og som kan starte hver gang.

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 10 point
Dato : 11-03-04 20:16

Kia er et udmærket bilmærke, som bekendt fra Korea. For 35 år siden da de japanske biler begyndte at komme til Europa/Danmark var der mange som dengang "dødsdømte" den japanske bilindustri inden nogle får år, men hvad er det blevet til idag: perfekte velkørende biler højt på salgslisterne. Det samme er ved at ske med de koreanske biler. Det er muligt at de på visse punkter er "lidt konservative/gammeldags" men hverken teknik eller pålidelighed fejler noget trods (discount?!) prisen.
I skal ikke være mere nervøse for at den skal stå på værksted i tide og utide end som andre mere "veletablerede" bilmærker.

Mit personlige råd er at I roligt kan anskaffe jer omtalte bil.

God (køre)fornøjelse!

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : hanneny

Dato : 11-03-04 22:49

Tak for svaret pallenoc.