/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
møj-fil?
Fra : gufi9
Vist : 419 gange
100 point
Dato : 11-03-04 16:50

hej kandubrugere.
når jeg åbner internettet,så kan man højreklikke og få en menu frem(marker alt,gem som,slet osv) imellem der er jeg
blevet tildelt en fast linje (>>>free porn gallery<<<).
Hvordan slipper jeg af med sådan en?.
mvh Frankie.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-04 16:59

http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=417
ved at scanne for spyvare feks som her
Mvh sune

Kommentar
Fra : wium

Dato : 11-03-04 17:00

Download Regcleaner og brug den til at fjerne programlinien.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-04 17:00
Kommentar
Fra : clan30

Dato : 11-03-04 17:02

du skal ind i Registreringsdatabasen og søge efter (free porn Gallery) og slet alt som hedder noget med (free porn Gallery)

Clan30

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-04 17:09

Er det reg cleaner er der også en her Mvh Sune
http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/singlefile.php?lid=493

Kommentar
Fra : gufi9

Dato : 11-03-04 17:17

Hejsa igen.
Jeg har prøvet at slette alle temp int files og har også spywareprogram,jeg har søgt på hele computeren for at finde noget der hedder free porn gallery og intet har hjulpet.
jeg må gøre noget forkert.
hjælp hjælp mine børn kommer på besøg imorgen og de bruger computeren meget.(11 og 9 år).
Mvh frankie.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 11-03-04 17:17

Hvis du install spybot,fanger den filen ,den kan ikke fjerne den,men den giver nøjagtig adr på hvor den ligger

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-04 17:40

Har du brugt Regcleaner?? Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-04 17:41

Ellers er Sybot også lige her
http://download.com.com/3000-2144-10122137.html

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 11-03-04 18:04

Prøv at kigge i InternetExplorer Vis - Værktøjslinier- du kan muligvis slå den fra der og ellers skal du følge Clan30's forslag om at åbne registreringsdatabasen (Kør - regedit ) Rediger - Søg og taste porn og se om den dukker op - slet den hvis du er sikker på det er den - gentag søgning med F3 til du har gennemsøgt det hele.

Godkendelse af svar
Fra : gufi9

Dato : 11-03-04 18:33

Tak for svaret BjarneD.
Det virkede,jeg søgte på (porn) og der kom denne free porn gallery frem,jeg slettede og væk var den.
1000 tak også til clan30,men det er helt sikkert at man skal passe på hvis man går ind i regedit.
i ønskes en rigtig god weekend.
Frankieboy.