/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Bare lige lidt tanker omkring "kandu"
Fra : PARKENSS
Vist : 545 gange
1 point
Dato : 29-04-02 15:05

Hej alle nye samt "gamlenye"

Jeg har holdt mig lidt i baggrunden den sidste tid, da jeg mente at andre superbrugere også skulle "til fadet". Hvis i ellers har fulgt med i "kandu", tja så var det for meste undertegnede og Superbruger "Briani" der "kæmpede" om point Vi har haft vores sammenstød,---men tingene er heldigvis faldet til ro. Kan også se at Briani tager det stille og roligt( jeg ved helt sikkert at han ikke bruger andre profiler),---han står for Ærlighed her på "kandu".

Nu er det jo ikke ulovligt at anvende flere profiler her på stedet,--bare man gør det på en pæn måde.
Jeg har personlig været medlem siden 13/9-2001--bare en oplysning! Må indrømme, at denne Måneds førende bruger"Ishoey" hvis har stukket alle rekorder i point.
Det er virkelig også forunderligt at ha`skrevet 50 Tip, siden han påbegyndte sit medlemskab d 31/3-2002. Det mest storslåede er,-at praktist taget alle tip har opnået "topkarakter"--4-5 stjerner,--det alene er selvfølgelig mange Superpoint. Jeg finder det også fortræffeligt, at "Ishoey" er i stand til at besvare indkomne spørgsmål med 1-5 min tænketid,--!!! Hvor får han det fra ??? Jeg tager hatten af for denne bruger.

Mvh
parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 29-04-02 15:50

Hej Rikke

Tusinde tak skal du have Det var smukt af dig.
Nej,-----du startede ikke "sværdslaget",- du havnede uheldigvis i en meningsløs duel.
Godt at sindene har fundet hvile,-på et et mere fredeligt plan.
Set fra den synsvinkel, er det jo temmelig stupid af mig, at skrive ovenstående,----men det er bare så trist at 2 nye "Kamphaner" overtager "kandu",---"Ishoey" og "zonker",---håber de måske vil gå lidt tilbage på "kandu" for at læse og lære lidt omkring de to tidligere "kamphaners" stridigheder,--hvilket ikke er særlig tiltalende for andre brugere.
Jeg forsøger ikke at pudse min Glorie,--kan jo ikke ændre fortiden,--bare håbe at "kandu" bliver et fredeligt sted for alle,--uanset meninger og tro.

Jeg føler mig tvunget til at skrive dette om mig selv:
"Man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i et glashus"

Mvh
parkenss
p

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 29-04-02 16:13

Tja Parkness... det har jeg kiget på tidligere og jeg har da også fået mig et billigt grin...

Jeg er absolut ikke en kamphane, men når man nogle gange farer derudaf får man sgu samme spandfuld retur...

Bare lidt til tankerne

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 29-04-02 16:16

Hej parkenss

Okay!
Det gør jeg da bare!

Hilsen
Ishoey

Ps.
Tak for denne gang!!!

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 29-04-02 16:49

Hej Parkenss m.fl!

Jeg undrer mig stadigvæk meget over tonen her i Kandu - jeg synes det er ufatteligt, at man skal svine hinanden til!

Til alle der p.t. giver nye tips. Det ville være rart, hvis man tænkte lidt mere på om tippene var seriøse før man sendte dem.seriøwye Jeg undres også - har også overvejet om jeg skal sende en hel masse tip ind. Nej det gider jeg ikke mere, jeg har for et stykke tid siden skrevet nogen (synes jeg selv) gode tips, disse er endnu ikke færdigbedømt. Med hensyn til at svare på spørgsmål, så tror jeg ikke jeg gider mere, hvis tonen ikke ændrer sig.

Tja - så fik jeg også luft!

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 29-04-02 17:20

Hej Bjarne tak for tankerne

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-04-02 20:57

Hej Parkenss
Tak for dine ord
Ja vi har haft vores små sammenstød herinde-men det er da heldigvis over
Ja jeg har holdt mig lidt i baggrunden herinde,på grund af Personen Zonker-som desværre kun tror at alt hvad han skriver er det eneste rigtige(det må ikke være sjov at have det sådan)jeg har holdt øje med ham det sidste stykke tid herinde,og jeg bryder mig bestemt ikke om den tone og måde han opfører sig på-der er jo ingen andre der må komme med et formodet svar eller en kommentar-uden zonker skriver til den der har stillet spørgsmålet-SPAR DINE POINT-PÅ SÅDAN EN HALFÆRDIG LØSNING
Zonker lad være med at tro at det kun er dine svar og kommentarer der kan bruges-og husk på at vi næsten alle herinde på kandu,er her for at forsøge at hjælpe og få hjælp.Og lad være med at rette på folks tips.
Er det kun mig der har det sådan med Zonker eller?
Til slut vil jeg bare sige,at så længe tonen er som den er,og så længe man sviner hinanden til som jeg har oplevet i den sidste stykke tid,vil jeg bare holde mig i baggrunden
MVH og en forsat god aften Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-04-02 09:57

Tillæg
Har også undret mig ligesom parkenss over Ishoeys historik
Til næsten hver spørgsmål der er stillet-ligger der et svar 1-5 minutter efter(godt gået)
det pudsige er at mange af de navne der har stillet spørgsmålene-er nye navne der er oprettet i denne månede-og som jeg ikke har set før herinde.
jeg har selv skrevet ret mange tip herinde(ret gode syntes jeg selv)men der er ikke mange af dem der har opnået at få 4 eller 5 stjerner
nu må jeg jo ikke skrive at Ishoey snyder-så det vil jeg lade ligge.
Jeg vil til slut oplyse at det er fuldt lovlig at oprette flere profiler herinde,bare man ikke snyder sig til point.
jeg har oplevet en del SNYD med point herinde-og har kontaktet Kandu når jeg have klare beviser,Kandu har givet mig ret i snyderiet-men hvad hjælper det når vedkommende der har snydt ikke får fratrukket de point der er blevet snydt med.
jeg syntes ikke personlig at det er fair at oprette flere profiler herinde(jo flere profiler jo flere chancer for at vinde månedens præmie)
MVH Brian

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 1 point
Dato : 30-04-02 16:54

Hvis man bor i et glashus bør man klæde om i kælderen...................

Godkendelse af svar
Fra : PARKENSS

Dato : 30-04-02 20:44

IceCap>> Det var måske en ide.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 30-04-02 21:20

Hej
Parkenss og Briani
De tanker og ord som I har skrevet, har I min fulde sympati og støtte til.
Tak for det. Jeg deltager ellers ikke i emner som dette, syntes bare jeg
lige ville sige tak til jer. Det var rare og dejlige ord.

mvh
Dk

Kommentar
Fra : Kandu.dk

Dato : 02-05-02 00:16

Dette spørgsmål er flyttet til den nyoprettede emnegruppe "Kandu.dk"

mvh.
Team Kandu.dk