/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvem har lavet denne sang? Hvad hedder d~
Fra : Tobster
Vist : 390 gange
50 point
Dato : 11-03-04 13:32

Hej!

Jeg har nu et par gange på P3 hørt et fedt remix af Daft Punk's "Da Funk", hvori der bl.a. var mixet Nik & Jay's 'Hot' og Østkyst Hustlers....
Den var nu ret fed, og jeg vil gerne høre om der er nogen af jer der kan fortælle mig mere om den. Hvem har lavet den og hvad hedder den?
Jeg har forsøgt P3's playlister, men uden held.

-Torben

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 13:37

Torben....

skriv til P3... og be dem om at opdatere deres lister... jeg har selv gjort det, og de undskylder.... der kan du også spørge hvem der har lavet den..

mvh Lamse

Accepteret svar
Fra : SEPPE

Modtaget 50 point
Dato : 12-03-04 16:01

Er det mon ikke et bastard-pop remix? Det er det de leger med i programmet Monkeybusiness. Her sender nogle lyttere deres egne remix af diverse sange ind, derfor er det ikke sikkert at den er udgivet..

Godkendelse af svar
Fra : Tobster

Dato : 08-01-05 12:19

Nummeret er umuligt at finde.........

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 10-03-05 21:26

Nu har jeg næsten fundet den version jeg ledte efter.... Dog er Østkyst Hustlers ikke med i den...

Jeg siger ikke hvor jeg har fundet den, men at den kan findes under navnet:

Daft Punk vs Nik and Jay - Da Hot Funk-wlm.mp3