/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
SNES PÅ PS2 Hjælp hvordan gør jeg ?
Fra : 123nu
Vist : 341 gange
156 point
Dato : 11-03-04 12:57

Hej I rummet

jeg har brug for hjælp til at lave det her
er der nogen der gider skrive & tegne på DANSK
hvad jeg skal gøre for jeg bliver ved med at få fejl på mine skiver
http://snes-station.gamebase.ca/

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 11-03-04 14:17

Hejsa.

Smart ting du har fundet der. Jeg vil sgu også gerne have en emulator så jeg kan spille gamle SNES spil på min PS2.

Men ......... har du en chippet PS2 eller et action replay/exploder til din PS2..?

Mikael

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 11-03-04 17:09

Hej mikael_hanna

yes en dms3
om den kan med en replay/exploder tvivler jeg meget stærkt på
jeg mener du skal ha en chip (men om den kan med andre end dms3 det ved jeg ikke)
MEN DET VILLE JO VÆRE FEDT hvis man lige kunne lave en med de spil man elsker mest
mvh 123nu

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 11-03-04 17:22

123nu.

Du kan godt gøre det med Action Replay. Det eneste problem du har med din ps2 er at den ikke kan køre CD´R spil og fil. Det er det man løser med en chip. Med en chip kan din PS2 læse disse cd´er. Med action replay 2 (og andre) kan man køre disse cd´er, da der er et program som muliggør dette på action replay.

Forresten hvad er DMS3..? er lidt lost der..!

Men hvis du har den mulighed at du kan læse CD´r på din PS2 så skulle der ikke være noget problem med det program fra den hjemmeside du refererer til. Der er en GOD brugsanvisning på siden som er let forståelig (du skal bare sørege for at læse den sidte nye manual.:!)

Mikael

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 11-03-04 17:35

Hej Mikael

Jeg er bare for dum til at fatte det, og der er en eller anden fejl i den skive jeg laver
derfor håber jeg på en smule dansk hjælp her
dms3 er den sidste nye chip til ps2

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 156 point
Dato : 11-03-04 17:51

Jeg må smutte for idag. Men jeg skal kigge på det i morgen hvis jeg får tid..!

Du kunne jo skrive mig en lille forklaring på hvad du har gjort, så kan jeg måske finde fjelen på denne måde..!

Mikael

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 12-03-04 10:37

Hej Mikael
du har vel ikke en hotmail eller sådan noget ?
mvh 123nu

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-03-04 11:27

yahoo..

mikael_johs@yahoo.dk

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 13-03-04 12:53

Hej Mikael

jeg ser på det i aften hvis jeg kan nå det og sender dig så en mail

Godkendelse af svar
Fra : 123nu

Dato : 13-03-04 13:56

Tak for svaret mikael_hanna.

Du får de point fordi du svare mig

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 15-03-04 09:32

Hej 123nu.

Jeg har ikke modtaget nogen mail fra dig..!! Hvar det ikke meningen at du skulle skrive til mig..?

Mikael

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 15-03-04 13:14

Hej Mikael

Det er meningen jeg har bare ikke nået det endnu jeg håber på i aften eller i morgen aften
mvh 123nu