/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
En bog
Fra : nusnus
Vist : 585 gange
100 point
Dato : 11-03-04 12:26

Jeg mangler et pænt billede af en bog, der skal ligge på forsiden af min hjemmeside om slægtsforskning.
Det skal have en pæn størrelse?

Nusnus

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 11-03-04 12:33

Hvordan definerer du et pænt billede??

Skal det være en speciel bog ?

Hvilke farver vil være hensigtsmæssige?

Hvor stor er en pæn størrelse?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 11-03-04 12:35

> nusnus
Jeg ville da gå på jagt i de gamle familiealbum, og finde eksempelvis: Bedstefar, oldefar, tipoldefar's "soldaterbilleder".
Disse siger noget om DIG SELV, og så undgår du også at kopiere noget med copyright.
/PG

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 11-03-04 12:37

Det skal ikke være en speciel bog, jeg forestiller mig en bog, som passer til en A5 side, farven er ikke det væsentlige.

Nusnus

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 11-03-04 12:40

Guild
Ideén er god nok, men det er ikke lige det jeg vil have.
Jeg venter lige og ser om der kommer noget herinde jeg kan bruge.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 11-03-04 12:41

Farven er vel væsentlig idet jeg går ud fra du gerne vil have et pænt layout på din side

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 11-03-04 13:12

Både og jeg laver hele min hjemmeside om.

Kommentar
Fra : senta

Dato : 11-03-04 17:09

Hvad med et egetræ, det er klippefast ,
f.eks. . dette fra
Eksempler på H.C. Andersens prosalyrik
Det gamle egetræs sidste drømme
Vinden fortæller om Valdemar Daae og hans Døttre osv.
Egetræet symboler styrke, alder og ungdom, hvis egetræet kunne tale ville det fortælle om fortidens store begivenheder, vore forfædre og hvad der skete dengang farfar var ung osv .
Senta

Accepteret svar
Fra : jkrjk2

Modtaget 100 point
Dato : 12-03-04 19:16

Du kan jo også klippe og klistre lidt fra dem her:
http://www.landsarkivetkbh.dk/genealogi/download/screen.htm
Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : senta

Dato : 13-03-04 16:40

På denne side er der et billede af et egetræ,det er kun fantasien der sætter grænser for hvad, hvordan du kan klippe og farvelægge træet og hvad du kan bruge feks. egebladene til .

http://www.skoven-i-skolen.dk/default.asp?m=10&a=112
Senta

Godkendelse af svar
Fra : nusnus

Dato : 28-03-04 09:44

Tak for svaret jkrjk2.