/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
forsøg...giv et svar
Fra : e.p.
Vist : 492 gange
1 point
Dato : 29-04-02 14:33

Jeg skal lige se hvordan det her pointsystem virker.....skriv lige et indlæg (skriv bare kjhsfækjshfækjhg-,jb eller lign)

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 29-04-02 14:43

Det er fordi at jeg har prøvet en lign. side i 2 år, og det er væsentligt anderledes.....

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 29-04-02 16:15

Der har været problemer med at tips ikke gav point i weekenden, så derfor jeg skrev som jeg gjorde og fordi jeg var en smule træt af at www.kandu.dk's "redaktion" ikke
gider besvare de emails de modtager, de driver da trods alt et sted som kræver en
smule vedligeholdelse fra webmaster....

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 29-04-02 17:16

Hej EP!

Skrive lige hvilken lignende side du har prøvet i 2 år?

Lang prøvetid!

På forhånd tak!

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : alice_trauelsen

Dato : 29-04-02 22:53

Hej
Ja, det med point kan jeg heller ikke finde ud af. Hvad skal der til for at komme på top 10 brugere listen ?
Mange hilsner
Farmor Alice

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 1 point
Dato : 30-04-02 12:26

Hej alice_trauelsen

Det kommer du ved at ha`optjent en masse Superpoint. Superpoint optjenes ved at du prøver at besvare et indkomment spørgsmål,---hvis dit Formodede svar eller kommentar bliver accepteret får du de point der er udlovet i spørgsmålet,--feks 100 point. Du kan også optjene superpoint ved at skrive et tip, som du synes er virkelig godt,-dette tip bliver så bedømt af 5 tilfældige brugere. Dit tip kan opnå fra 0-50 superpoint,--10 point for hver stjerne.

Håber det gav dig svar nok

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 08-05-02 09:30

Bjarne h
Det er http://eksperten.dk
Mange brugere har en utrolig stor viden om IT, men stemningen derinde er :-'(

Godkendelse af svar
Fra : e.p.

Dato : 08-05-02 09:31

Tak for svaret PARKENSS.
Du får et point

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 08-05-02 11:51

Hej e.p.

Tusinde tak

Mvh
Parkenss