/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hijackthis.log nogen der kan hjælpe?
Fra : bigdane_dk
Vist : 775 gange
300 point
Dato : 11-03-04 10:45

Hejsa hijack.log experter

Jeg har et lille problem med at en 16 bit appl. crasher. så for lige at udelukke vira mm. kunne det være rart hvis der er een af jer der kunne tage et kig på denne log og kommenter.

pft.
Bent

Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 12:57:37, on 10-03-2004
Platform: Windows 2000 SP4 (WinNT 5.00.2195)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP4 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINNT\System32\smss.exe
C:\WINNT\system32\winlogon.exe
C:\WINNT\system32\services.exe
C:\WINNT\system32\lsass.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Symantec_Client_Security\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
C:\WINNT\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Symantec_Client_Security\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
C:\WINNT\system32\regsvc.exe
C:\WINNT\system32\MSTask.exe
C:\WINNT\System32\WBEM\WinMgmt.exe
C:\WINNT\System32\mspmspsv.exe
C:\WINNT\system32\svchost.exe
C:\WINNT\Explorer.EXE
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smtray.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\vptray.exe
C:\WINNT\system32\internat.exe
C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\WINNT\system32\wuauclt.exe
C:\WINNT\system32\ntvdm.exe
c:\dgtsys30\DGTPRNT.EXE
c:\dgtsys30\TIMECHEK.EXE
c:\dgtsys30\SL3COM.EXE
C:\hijack\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.mitvejr.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - c:\program files\Adobe\Acrobat Reader 5\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINNT\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [Smapp] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE NvQTwk,NvCplDaemon initialize
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [vptray] C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\vptray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CyberLat Ram Cleaner] C:\Programmer\CyberLat\CyberLat RAM Cleaner 2,0\CLRamCleaner.exe
O4 - HKCU\..\Run: [internat.exe] internat.exe
O4 - Startup: DGTSYS30.BAT.lnk = ?
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.msn.dk
O14 - IERESET.INF: MS_START_PAGE_URL=http://www.msn.dk
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?37925.3094791667
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://active.macromedia.com/flash2/cabs/swflash.cab

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-04 11:03

Den ser Øhhhh pæn ud Har ik lige forstand på det men det kan du da få dem på apywarefri til Mvh Sune
http://www.spywarefri.dk/index.htm

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 11-03-04 12:09

løber den lige igennem, der er et par småting kan jeg se

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 300 point
Dato : 11-03-04 12:28

Nej, der er faktisk overhovedet ikke noget at komme efter*S*

Prøv et Online scan med panda/housecall her :    http://www.arlet.dk/faeetvirus.htm

de er bedre til at finde evt virusser(de kan nemlig gemme sig for en hijackthis)

Godkendelse af svar
Fra : bigdane_dk

Dato : 11-03-04 12:57

Tak for svaret arlet.

Jeg skylder dig vist også noget for en mail-fortsættelse fra tidligere

Jeg leder videre...

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 11-03-04 12:59

Ingen problemer*S*

Dit problem ved jeg desværre itet om..