/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
fejl efter print
Fra : ston
Vist : 444 gange
50 point
Dato : 29-04-02 13:41

Jeg har en HP Deskjet 820 Cxi printer, når jeg har printet får jeg meddellelsen: Hpfvls09 der er opstået en fejl i programmet .............Luk eller ignorer, derefter Hpfvls09 far medført felj i HPFVLS09.exe, Hpfvls09 lukkes, hvordan klarer jeg det.
Steen

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 29-04-02 13:48
Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 29-04-02 13:51
Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 29-04-02 13:53

for at komme ind på HP's hjemmeside via mit link skal du lige have hele adressen med.....der er åbenbart en fejl på siden

Kommentar
Fra : ston

Dato : 29-04-02 14:45

der var ikke nogen af svarene der hjalp

Steen

Kommentar
Fra : filuren

Dato : 29-04-02 15:27

Hej ston

Du skulle vel ikke tilfældigvis ha`skiftet dit styresystem til XP ?? Hvornår og hvordan startede dine fejlmeddelelser ??

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : ston

Dato : 29-04-02 18:47

jeg bruger windows ME og har opgraderet driveren, det er længe siden fejlen opstod, det er jo ikke fordi der sker noget særligt med den fejlmed.

Ston

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 29-04-02 19:54

Nej,--men det er jo en irriterende fejl at have hver gang du skal printe ud.
Den side som e.p henviser til giver ellers mange gode ideer til at fjerne fejlmeddelelsen. Tænk et en trådløs mus kan være skyld i problemet. Nu er du vel helt sikker på at det er Driverne til WinME du har hentet ?
http://www.hp.com/cposupport/swindexes/dj820cx_swda.html

Kommer fejlen ligegyldigt hvor du printer fra ??

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : ston

Dato : 30-04-02 06:21

det er driveren til ME og fejlen kommer ligemeget hvor jeg printer fra

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 30-04-02 13:04

Hvis det ikke har hjulpet dig at korrigere fejlen manuelt ved ovenstående foreslag,--ja så prøv da at Geninstallere WinMe igen. Du skal ikke formatere dit C:/drev bare installere oveni det eksisterende. Når installationsprogrammet spørger om du vil gemme eksisterende systemfiler -svarer du nej.
Prøv,--det er ingen skade til.

Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : Peterpo

Modtaget 50 point
Dato : 01-05-02 00:06

Måske hedder løsningen "Windows Update", ellers find en alternativ driver på www.driverguide.com

Kommentar
Fra : ston

Dato : 01-05-02 17:35

jeg opgiver