/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Køb af facadedøre
Fra : mibo5
Vist : 501 gange
200 point
Dato : 11-03-04 09:53

Er der nogle der ved hvor man laver et godt køb af facadedøre jeg skal bruge 2 stk
Målene er 945 * 2050

Michael

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-03-04 09:56

Michael, du kan checke vindues fabrikkerne - de har næsten altid et eller andet fejlbestilt til at stå. Cjeck på google - der er ganske mange at vælge imellem. Ofte har trælasten uafhentede døre, de sælger for en slik.

Fik selv en sprit ny dør fra vinduesland og den var bestemt ikke dyr.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-03-04 09:57

http://www.byggeri.dk/guide/vinduer.asp en "million" muligheder

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-03-04 09:58

Hus og have, jyllandsposten annoncerer med masser af døre og vinduer.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 11-03-04 10:27

Min kære fader som er pensioneret snedker vil/kan hjertensgerne fremstille et par døre til en favoriabel pris (træets pris + lidt til "kagekassen"). Det han laver bliver generelt lavet efter de gode gamle hånværksmæssige principper.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 11-03-04 10:59

Palles bud er nok suverent det bedste, men ellers er der 2 ting der gør sig gældende hvis det bare skal være billigt kan du bare følge bladenes annoncering... hvis det skal være mere seriøst skal du kontakte enten en trælast og bede om det bedste de kan gøre i kernetræ.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-03-04 11:03

Enig, Palle's bud lyder fremragende godt.

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 11-03-04 11:33

Til palle

Hvordan kommer jeg i kontakt med din far, og hvor bor han??

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 11-03-04 11:36

Du kan skrive din email til mig så kan vi lige snakke sammen der.

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 11-03-04 11:43

Palle:

tfm@murga.no

Kommentar
Fra : henrikbmw

Dato : 11-03-04 12:06

Jeg har købt vinduer og døre hos VIKA Vinduer i Padborg. fed kvalitet, kanon pris
Besøg evt. deres hjemmeside på www.vikavinduer.dk der kan du finde priser m.m.

Henrikbmw

Kommentar
Fra : mibo5

Dato : 11-03-04 14:17

hej palle
hvor i landet bor du

michael

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 11-03-04 15:01

Østfyn...har du ikke snakket med min far?...det var godt nok en Ann Greve som svarede på min mail til dig.

Palle

Kommentar
Fra : mibo5

Dato : 11-03-04 15:26

palle du må prøve igen da jeg ikke har fået nogen mail fra dig

mibo5@get2net.dk
michael

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 11-03-04 16:18

Hej Michael
Så har jeg sendt dig en mail med div oplysninger.

Mvh
Palle