/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
hvordan fået jeg fat i lyssværdet i JK 2~
Fra : Surf
Vist : 341 gange
50 point
Dato : 28-04-02 21:25

efter at jeg endlig er inden i saber rummet og har fået stolpet ned og mange gange har hoppet op på den knapblok som falde ned og buret glitter gået op og har brugt force sped og force pull endda mange gange uden at ku få fat i lyssværdet er jeg fuldstændig gået i stå hvad har jeg gjornt galt her da

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-04-02 20:51

> efter at jeg endlig er inden i saber rummet og har fået stolpet ned og
> mange gange har hoppet op på den knapblok som falde ned og buret glitter
> gået op og har brugt force sped og force pull endda mange gange uden at
> ku få fat i lyssværdet er jeg fuldstændig gået i stå hvad har jeg gjornt
> galt her

Tjaeh, jeg spillede på normal, og jeg gjorde det første gang, ved ikke om
det måske er fordi du ikke har det rigtige "feel" :)

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-04-02 00:43

On Sun, 28 Apr 2002 19:25:14 GMT, "Surf" <Surf.news@kandu.dk> wrote:

>efter at jeg endlig er inden i saber rummet og har fået stolpet ned og
>mange gange har hoppet op på den knapblok som falde ned og buret glitter
>gået op og har brugt force sped og force pull endda mange gange uden at
>ku få fat i lyssværdet er jeg fuldstændig gået i stå hvad har jeg gjornt
>galt her

Du gør såmænd ikke noget galt. Det er bare et spørgsmål om at
time det rigtigt og så være heldig.

Hop op på blokken og vend din mod sværdet

Slå force speed til mens du er på vej ned

Spæn hen mod sværdet og når du nærmer
dig gælder det om at bruge force pull i lige
det rigtige øjeblik

Mvh Mogens

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 29-04-02 15:43

tak for svaret jeg har klaret den hehe

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-04-02 16:51

"Mogens" <moveng@portalen.no> wrote in message
news:g32pcu0qdnji4k3mmufrbvtmci8t5bja6u@4ax.com...
> On Sun, 28 Apr 2002 19:25:14 GMT, "Surf" <Surf.news@kandu.dk> wrote:

jeg kunne heller ikke få fat i det med force pull, så jeg prøvede force
push, hvilket virkede for mig...

- jannik

Kommentar
Fra : FuBUpride

Dato : 27-06-02 12:04

kan du ik lige plzz give mig point. så vi får tråden væk fra ubesvareede spørgsmål

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 04-11-06 08:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål