/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Figo i TV
Fra : Mordex
Vist : 374 gange
20 point
Dato : 11-03-04 01:14

Hej.
Min lillebror, der er helt vild med FIgo, har i TV hørt at der snart kommer et eller andet om Figo. Det var vist et interview eller en tale eller lign.
Jeg aner ikke hvad det kan være og hvornår. Men han mener det skulle være på TV3 eller 3+.
Ved nogen noget herinde?

Mordex.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 11-03-04 01:36

Umiddelbart står ikke noget opført den næste måned medmindre det blot er et indslag i onside
http://www.onside.dk/main/index.phtml?ac_ontv=1

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-04 01:41

Tirsdag og onsdag d 16 og 17 er der nogle "tribute to" udsendelser men det er med Paul Cascoigne og Gary Lineker

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 11-03-04 01:49

Jeg sagde også til ham at det bliver svært at finde, men lovede at prøve på at finde ud af det.
Jeg sagde også at det muligvis kun bliver et kort indslag i et af de der sportsprogrammer.

Kender du nogen sider hvor jeg kan kontakte Figo ( ) ,en fanadresse, mailadresse til fanklub eller lign.?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 11-03-04 01:51

Hvad med et sted hvor man kan købe Figo ting, så som tøj, tasker, krus og lign.?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-04 01:55
Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-04 01:55

Det er den nederste

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 11-03-04 01:56

Tak for det
Det var sgu meget mere end hvad jeg kunne finde.
Jeg kigger lige på det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-04 01:59

Bare iorden.
Det var også samtlige links der kunne findes.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 11-03-04 02:02

Han må vist vente lidt endnu med en underskrevet t-shirt.......3.000kr, for en t-shirt???????????
Det er sgu sygt........... lidt dyrt.
Jeg må se om jeg kan finde noget andet han bliver glad for. Måske et lille krus til 10$?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-04 02:06

Jaaaa - Det er dyrt at være fan.
Men hva´ - Du giver vel gladeligt 1000 kr for en styrthjælm eller en ny harddisk

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 11-03-04 02:09

Nej.
Den styrthjælm og den harddisk er det samme som da jeg købte dem for henholdsvis 3 og 2 år siden.
Men jeg giver gladeligt mange penge på kosttilskud og mad

Og så det dyreste selvfølgelig.................min kone.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-04 02:27

Jaa - Det sidste må være det vigtigste.
nå det er sengetid

Sov godt

Kommentar
Fra : Palmos21

Dato : 15-03-04 00:27

Ja det er lidt for sent nu, de spillede i sidste uge, men om 10 dage kommer han på 3+ igen..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 00:31

Nå - Jeg tænkte lige hvad sker der.
Jamen velkommen i "Figo" klubben

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-03-04 00:35

Ja, han kommer igen i en eller anden kamp. Men vil der ikke være en udsendelse om ham, eller et interview med ham?

Det har vel været der? Det er nok for sent nu.

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 00:36

Jamen godaften "mordex".
Syntes slet ikke man har hørt fra dig idag.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-03-04 00:39

Godaften refi.
Jo, jeg kom lige med en lille kommentar i en anden tråd, men ellers er det ikke meget.

Der er jo andet i livet end kandu, selvom det ikke er så meget alligevel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 00:48

Jaaa - man skal jo ikke slide for meget på tastaturet (på mit er e den uden bogstav)

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-03-04 00:49

Så må det være gammelt........

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 00:53

Jo "mordex"
Den slags stavefejl kommer der mange af i løbet af dagen.
Jeg ser dem da også, men hvis man ikke retter inden "send" skal du jo til at skrive 17 forklaringer bagefter.
Og det gider jeg ikke.
Det er kun hvis det er en meget lang smøre at jeg læser det inden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 00:55

Mit tastatur er altså kun ½ år.
Men det bliver brugt flittigt.
(der var vist ingen fejl)

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-03-04 00:55

Det var kun en

Tag det ikke så tungt, det sker for (å)s alle.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 00:57

??????
Hvilken en ?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-03-04 00:59

Tastefejl.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 01:01

Nååå

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 22-03-04 13:40

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-04 13:45

Selv tak

Er du ved at rydde op?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-03-04 13:47

Ja.....
Man skal jo ikke have for mange åbne spørgsmål.
Ha´ en god dag....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-04 14:29

Tak i lige måde