/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Følelsen af healing.
Fra : st.pol
Vist : 826 gange
70 point
Dato : 10-03-04 23:04

Jeg var hos en meget sød alternativ behandler her den anden dag. Efter noget zoneterapi og massage, begyndte hun at heale. Et par sek. efter hun lagde den ene hånd på brystet og den anden på hovedet, bredte det sig en stærk varme under hånden på brystet. Varmen bredte sig hurtigt i hele brystkassen. Det var meget behageligt. Men pulsen kom op at meget op at køre, så meget at det faktisk var lidt skræmmende. Bagefter var det meget rart. Jeg havde en sitrende/dirrende fornemmelse i kroppen. Underligt, men jeg havde bare lyst til at grine...

Er der nogen der har prøvet noget af det samme? Og hvad er grunden til at pulsen stiger så voldsomt?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-03-04 00:03

spændingen tror jeg,ja men virker det? fortæl os det, vi er mange der kunne trænge til en tur under et par healende hænder!
mvh. Valde.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-04 02:45

Det hedder forelskelse var hun sød og det skal du skam ikke grine af
Mvh Sune

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-03-04 11:36

Hvis Sunowich har ret så er jeg også blevet healet nogle gange. Hvad med st:pols healing, jeg har altid sagt at jeg ikke tror på det; men nysgerrig det er jeg - kom nu hjalp det, på det du fejler/fejlede.
mvh. Valde,

Accepteret svar
Fra : LarsNic

Modtaget 70 point
Dato : 11-03-04 17:23

Hej! Det er meget individuelt hvilken virkning healing har på folk. Nogle griner, andre græder, fryser, sveder, hjertet hamrer...etc...
men tag det som et tegn på det har virket på dig, ligesom det virker på alle andre...

Mvh. LarsNic

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-03-04 20:42

det er meget godt at st. pols reaktion er et tegn på, at det virker! jeg ville hellere høre, hvad der skete med sygdommen, blev den helbredt, eller er der bedring?
Valde.

Kommentar
Fra : st.pol

Dato : 11-03-04 23:53

Jeg har lidt svært ved at sige om det har hjulpet endnu. Jeg var afsted i mandags, og hun sagde jeg ville få nogle symptomer, som træthed ,hovedepine etc. Og gamle skavagner kunne dukke op. Jeg skal love for at jeg har været træt, og haft hovedepine. Det var bla pga ryggen jeg var afsted. Jeg har os haft mere ondt i ryggen end jeg plejer. Men det går bedre nu. Så lad os se. Jeg skal afsted torsdag i næste uge igen. På en måde glæder jeg mig til healingen, men er lidt nervøs for at pulsen skal stige så voldsomt igen.

Så jeg skal nok give besked - Valde - når jeg mærker forandringer.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 12-03-04 00:08

Tak og god bedring pøj pøj!

Kommentar
Fra : anjabaek

Dato : 18-03-04 12:21

Jeg har selv været hos en healer flere gange pga en konstant hovedpine. Jeg havde forinden prøvet alt; kiropraktor, tandbøjle, jeg fik endda briller (+3.1) men intet hjalp. Healeren hjalp mig ikke kun af med hovedpinen men også brillerne . Min hovedpine er dog kommet igen mange år efter, denne gang som migræne og jeg har selvfølgelig prøvet at gå til en healer igen. Min oplevelse var, at jeg lige bagefter var meget svimmel og kunne ikke umiddelbart sætte mig ud i bilen og køre derfra. Jeg tror 100% på healing og kan kun varmt anbefale det. Men det skal nok prøves på egen krop før man tror på det.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 18-03-04 15:08

Selffølgelig tvivler jeg, men jeg er meget spændt på hvad st. pol siger efter behandlingen i dag!
Mvh. Valde.

Kommentar
Fra : st.pol

Dato : 18-03-04 18:21

Hej igen.

Jeg fik healing i dag igen. Men effekten var ikke så kraftig i dag. Det var faktisk os godt nok, da det lige var voldsomt nok sidste gang. Mine rygproblemer er næsten væk og hele ugen har jeg haft mere energi end normal. Jeg har os fået det bedre psykisk. Jeg har nemmere ved at overskue ting og knap så konfliktsky som jeg har været tidligere. Det er 3. gang jeg har været hos hende. Og nu er jeg spændt på hvordan jeg får det om et par dage. Det kan stærkt anbefales.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 18-03-04 20:02

det er da spændende, jeg vil prøve. Jeg siger tak! Det var jo mest mig der fik svar denne gang.
Mvh.Valde.

Godkendelse af svar
Fra : st.pol

Dato : 23-03-04 23:55

Tak for svaret LarsNic.