/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Amerikanske madvarer ..
Fra : Queenie
Vist : 2328 gange
50 point
Dato : 16-05-01 23:43

Ved nogen, hvor man kan købe amerikanske madvarer? Jeg plejede at handle hos Den Amerikanske Købmand i København, men er flyttet til Jylland. Hvis nogen enten har en adresse, telefon nr eller evt et sted, hvor man kan købe amerikansk ind på nettet?

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 17-05-01 05:32

"Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> skrev i meddelandet:
>Ved nogen, hvor man kan købe amerikanske madvarer? Jeg plejede at
>handle hos Den Amerikanske Købmand i København, men er flyttet til
>Jylland. Hvis nogen enten har en adresse, telefon nr eller evt et sted,
>hvor man kan købe amerikansk ind på nettet?

Er det bare er dig der er flyttet, så kan man vel stadig ringe til
American Company i Peder Hvitfeldt Stræde, og evt. bede dem sende
varene. - Hvis det er dem/ham/hende du mener, så er telefonnumret vist
stadig 33 91 17 88.

PS: Vidste du, at det er gospelsangerinden Etta Cameron der ejer
forretningen, -Oh Happy Day, Oh Happy Dayyy - Hallelujah!

--
Mvh.
Peter W. Bosse
-Jesus Is With Me

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-05-01 14:15

"Peter W. Bosse" skrev i en meddelelse

> Er det bare er dig der er flyttet, så kan man vel stadig ringe til
> American Company i Peder Hvitfeldt Stræde, og evt. bede dem sende
> varene. - Hvis det er dem/ham/hende du mener, så er telefonnumret vist
> stadig 33 91 17 88.

Min bror og jeg har flere gange bestilt og fået varene sendt til Jylland, så
det kan altså også anbefales af mig..

> PS: Vidste du, at det er gospelsangerinden Etta Cameron der ejer
> forretningen, -Oh Happy Day, Oh Happy Dayyy - Hallelujah!

Så vidt jeg ved er det nu manden der har butikken så han har noget at lave
mens Etta passer hendes karriere... men det kan vel som sådan komme ud på
et - i hvert fald har jeg mødt hende i butikken et par gange....

Kåre

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 20-05-01 04:36

Tusind tak begge to Og ja .. jeg vidste godt, at det er Etta's mand, der ejer butikken

Godkendelse af svar
Fra : Queenie

Dato : 20-05-01 04:37

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-05-01 07:59

"Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> skrev i meddelandet
news:b6GN6.20334$zv2.2648135@news010.worldonline.dk...
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Ja, det giver dig ret i. - Hellere en hurtig løsning end slet ingen.
)

--
Mvh.
Peter W. Bosse

Udvid horisonten
www.latterklub.dk
Ha ha ha ho ho ho...