/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Så venter der
Fra : Teil
Vist : 478 gange
500 point
Dato : 10-03-04 22:57

500 points til dig.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-03-04 23:07

Tak

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-03-04 23:12

Jamen det behøvede du da ikke, du ved jeg bliver lidt forlegen over at modtage så mange, og tænk hvis jeg alligevel ikke vinder månedens præmie, så er pointene jo spildt.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 23:24

Det er vist på tide med en ferie fra Kandu.
Jeg ved ikke hvad der er værst pointjægerne eller dem der tager gas på dem
Man kan efterhånden ikke skrive et seriøst indlæg uden der kommer en eller anden og skal spille smart. SUK!!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 23:32

Jeg har ikke fattet fidusen endnu, men det kommer vel

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 23:36

Ja vi kunne jo gøre det samme for så vil der blive længere til toppen, men er det ikke for barnligt.
Jeg har fået nogle taknemmelige hilsner og det er bare meget bedre end de point ikk'?
Bjarne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 23:43

Vi kan da kun blive enige

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-03-04 00:22

Hit med de point Teil

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 500 point
Dato : 11-03-04 02:39

Så tænk når det nye kommer så kan man jo udelukke de useriøse
Så kommer i til at sidde som nu i jeres eget lille lukkede rum
men så ka i jo bekræfte hinanden i hvor dygtige i er

Det var bare lige det jeg ville sige
Godnat og sov godt

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 11-03-04 09:36

Hvis i syntes det er så ufedt med alle de point så giv dem dog alle sammen til mig og stop whine!
Jeg vil da gerne have dem.. Om jeg så vinder eller ej, det ser krewl ud med alle de point gimi gimi!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-03-04 10:10

Gør det Zerg ??

Og hvad kan man så bruge det til ??

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 11-03-04 22:52

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-04 23:11

Takker og bukker

Mvh Sune