/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Skulle det
Fra : Teil
Vist : 463 gange
101 point
Dato : 10-03-04 22:56

være en anden gang.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-03-04 22:58

Teil -->

Ved ikke lige hvad du har gang i, men det tangerer SPAM.

Tænk på at jo flere spørgsmål der bliver oprettet, jo hurtigere forsvinder de reelle spørgsmål ud af listen over de nyeste, og det kan betyde at brugere går glip af hjælp

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-03-04 22:59

Jep

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-03-04 23:02

Og det har du det helt fint med??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-03-04 23:05

jep, som andre her i børnehaven.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-03-04 23:06

Nårh ja, når andre gør noget forkert så er det ok at man selv er en båtnakke

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-03-04 23:07

jep

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-03-04 23:08

Jeg er nysgerrig... Hvorfor gør du det?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-03-04 23:09

En lille djævel kom forbi.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-03-04 23:10

Du

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-03-04 00:08

Den lille fyr gjorde da holdt ,den gik ikke forbi!

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 101 point
Dato : 11-03-04 01:23

Uden at lægge mig ud med nogen, ja så er jeg som sådan enig med Teíl.
Vi har alle en tollerencegrænse, og på et eller andet tidspunkt så skal det ud.

Det er ikke kun det med at dele point, der ligger til tider også andet bag, blot nogle eksempler:

brugere der ikke lukker deres spørgsmål,

min subjektive opfattelse af, at der er kommet alt for mange "dårlige" superbruger til på det seneste,

interne skænderier i spørgsmål,

nogle der blander sig i spørgsmål, blot for rakke andre ned

og deslige. Jeg tror også at Teil i bund og grund er kold over for point, og ja, det bedste man kan få er en tak for hjælpen, ud over den fortrykte.
Men som sagt, man kan opspare så meget indeni at det på en eller anden måde skal ud, og budskabet taler for sig selv.

Jeg har da selv overvejet at sætte 25 spg. ind lige efter hinanden, men forudser samtidig et ramaskrig, men en gang imellem skal der noget som dette til, for at ruske op i det hele og samtidig gøre andre opmærksom på alt det der foregår i krogene.

Ja, det var så min mere eller mindre diplomatiske måde at udtrykke mig på.

ellebye

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-04 01:47

Det var meget pænt og diplomatisk sagt "ellebye".
Og rigtigt - der er alt for meget af "platte" spørgsmål som svareren allerede kender svaret eller er ligeglad med det. Kun for at få gang i et eller andet.
Så du hvad der startede hele historien?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-03-04 02:10

ellebye > Jeg er ikke enig med dig i at at det tilkommer dig, mig eller andre at give andre superbrugere karrakter, det må alene være spørgerne der vurderer om de kan bruge de besvarelser de får. Alle der besvarer spørgsmål gør det ud fra bedste evne.

Når det så er sagt er jeg stort set enig med dig i de øvrige synspunkter. Dog vil jeg fraråde at sætte unødige spørgsmål ind - og ryge med på den vogn som nogen provokerer til, det vil de bare nyde. I sidste ende vil det gå ud over dem som har problemer og skal hjælpes. Deres spørgsmål risikerer at ryge ud af top 25 hurtigere end hurtigst.

Det vil være godt hvis vi kom af med det pointsystem som det ser ud i dag, det er gået op for mig hvor ligegyldige de er, for det bedste er i sidste ende at et spørgsmål er blevet besvaret og man har fået en tak.

Desværre som vi har set i en anden tråd, kan vi ikke komme i kontakt med kandu.dk og ændring af konceptet kan vi vente længe på tror jeg.

Sluttelig Teil kan jeg godt forstå din reaktion, og at vandet kan koge over, men jeg vil alligevel sige: Tæl til ti inden i reagerer og lad de få sejle deres egen sø i ubemærkethed, det er meget bedre.

Min opfordring skal være; luk dine spørgsmå på det ene point de er sat til pt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-04 02:25

Kan kun give dig 100 % ret.
Men jeg satte ikke spørgsmålstegn ved superbrugere - Det var en vis herre der ville have at pointene skulle den vej.
Jeg pointerede blot at det ikke kunne lade sig gøre.
Så på det tidspunkt var løbet allerede kørt.
Men man bør nok besinde sig en smule i ny og næ og bare ryste på hovedet.
Det er der problemet ligger når man lige har haft 3 andre der bare vil lave gas - så sidder man lidt med fornemmelsen af at være til grin.
Pointrytteriet kommer vi aldrig af med, med mindre det bliver afskaffet.

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 11-03-04 05:16

Tak for svaret ellebye.
Som altid kloge og velovervejde ord fra dig.