/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Bagskærm Maxi KL
Fra : Viktor_PM
Vist : 236 gange
41 point
Dato : 10-03-04 22:24

Hej alle sammen!

Jeg har tænkt lidt på at skærer bagskærmen af min kl'er. Fordi den er så rusten og har lidt buler hist og pist. Men jeg ville bare lige hører jeres mening, for jeg synes personligt selv at det ser "hammer fedt" ud med afkortet bagskærm... WOW!!! Men hva synes i???

På forhånd tak....

P.S. Har lige købt en 2 gear motor, og har haft den startet. Men jeg har intet gearskifterhåndtag... Men sådan et koster jo det hvide ud af øjnene. Kan man ikke lave et selv, lidt fusk hjælper vel altid...

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 10-03-04 22:33

Her på lørdag den 13/3 er der stumpemarked i Herninghallerne kl 8-16. Her vil du med MEGET stor sansynlighed kunne finde et gashåndtag til en billig penge(og en bagskærm, for den sags skyld) Der er mange fine stande med udstyr og reservedele (nye og brugte) til knallert og scooter.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 10-03-04 22:38

Okay pallenoc...

Men bor i Odense sååååååå... Og jeg skal jo ikke bruge en bagskærm... Men tror du ikke det vil se federe ud med afkortet bagskærm??????

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-03-04 00:44

Det kan da godt være det ser lidt fedt ud, men hvad med baglygten, og bagskærmstiverne, så skal de flyttes op, for uden dem, vil det blive noget værre dingleværk. Man kan jo også sætte rustfri skærme på?
Det er nok lidt svært at finde brugt gearskifterhåndtag, så du bliver nok nødt til at købe. Men hvis det kun er klingen eller andet der mangler til gearskifterhåndtaget, kan det jo købes løst.
Du har vel katalog fra www.thansen.dk
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 11-03-04 06:34

Hvis du er interesseret i at komme med til stumpemarkedet på lørdag kan du give mig et "praj", så vil jeg prøve at finde en plads til dig i en af de biler som kører derop herfra Østfyn...jeg kan selvfølgelig ikke love noget....(det er jo lige i "11. time")....men jeg vil gerne forsøge! Det koster 60,- kr for indgangen deroppe...og ca. 50,- til benzinpenge i den bil du evt. kører med. Hvis du ikke har været på stumpemarked før...? så vil du bare ÆLSKEEEE det!!!!
Ellers er ovennævnte katalog fra thansen et KANONGODT sted at lede/kigge/"savle over".

Mvh
Palle Jensen

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 41 point
Dato : 11-03-04 06:41

Undskyld, jeg glemte helt at svare på det med bagskærmen. Jeg var selv helt vild med at lave alle mulige "sjove..men måske ikke helt lovlige/praktiske" løsninger på min knallert førhen...bl.a. det du selv vil. Det ser godt nok fedt ud, men når det regnede blev jeg TOTAL gennemblødt på ryggen af alt det vand som kom fra baghjulet pga. den mangelende nederste del af skærmen....også er det vist ikke helt efter "lovens bogstav"!? Nu var det selvfølgelig ikke så tit jeg kørte i regnvejr men jeg satte en "hel" skærm på igen ret hurtigt.

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 11-03-04 08:42

Tak for svaret pallenoc.

Jeg kan desværre ikke tage med til Herning stumpemarked. Men tak for tilbudet...