/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Emule
Fra : Simmaster
Vist : 659 gange
100 point
Dato : 10-03-04 21:32

er der nogen der kender noget til emule, og hvordan man bruger det, kan ikke komme igang med at downloade.

Jacob

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 22:19

Du kunne spørge her:
http://www.antipiratgruppen.dk/
det vil nok ændre til

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 10-03-04 22:23

Så vidt jeg ved, er eMule ikke ulovligt... Men jeg har læst nogle beskrivelser af Overnet, som skulle være MEGET nemt, og bedre i downloading, af naturligvis lovlige filer...

Kommentar
Fra : BoWie

Dato : 10-03-04 22:24

Det er nemt og ligetil at bruge.... Men kan tage tid før den får forbindelse til den computer du skal downloade fra... Det skod ved Emule er at man højest kan downloade med 8 kb pr sek..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 22:35

Citatat fra Antipiratgruppens hjemmeside:>>eMule-portalen.com og eDonkey2000.dk stoppet

I går eftermiddags nedlagde retten i Århus fogedforbud overfor indehaveren af hjemmesiderne eMule-portalen.com og eDonkey2000.dk, hvorfra der via p2p-systemet eDonkey på et halvt år er kopieret mere end 580.000 musik- og filmværker. AntiPiratGruppen planlægger erstatningskrav i millionklassen. <<

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 10-03-04 22:53

Ifølge firmaets hjemmeside er Emule IKKE ulovligt, men tjah ... det er vel mere det, programmet bruges til, der er ulovligt. Her er et par links:

http://www.emule.org (det originale)
http://www.emule-project.net (en gratis udgave af programmet. Formentlig ulovligt)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 23:00

Jeg bruger ikke selv fildeling, men jeg afskyer det APG står for og er træt af at politikerne lader dem overvåge folks færden på Internettet. I alle andre henseender er digitale data meget beskyttede, men ikke når det drejer sig om at snu og hensynsløse jurister stikker snablen i almindelige borgeres lommer. Vær forsigtig drenge APG blodsugerne er derude.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 12-03-04 10:31

Accepteret svar
Fra : Fredison

Modtaget 100 point
Dato : 15-03-04 22:51

åbn emule,

klik her:
http://ed2k.2x4u.de/index.html

vælg "add to emule" under all servers!
prøv så at connecte dit emule igen!

#12

Kommentar
Fra : ksa2300

Dato : 25-03-04 15:07

er der nogen som ved hvorfor http://www.sharereactor.com/ ikke virker?

Kommentar
Fra : Fredison

Dato : 25-03-04 23:04

Politiet har snuppet ejeren!! så sharereactor er død!!!

Godkendelse af svar
Fra : Simmaster

Dato : 15-01-06 23:44

Tak for svaret Fredison.