/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
farvet lys til 3330
Fra : Fuckjer
Vist : 262 gange
50 point
Dato : 10-03-04 21:28

hvor kan man finde skærme i forskellige farver til en Nokia 3330.........?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-03-04 21:33

Hvorfor vil du have en farvet skærm??

Det mest normale er, at man skifter lysdioden og dermed skifter farven i display, hvis ikke du er vant til at bikse med mobiltelefoner, vil je ganbefale at du lader en forhandler gøre det, men da du ikke skriver hvor i landet du bor kan jeg ikke sige dig hvem

Kommentar
Fra : Fuckjer

Dato : 10-03-04 21:39

ja jeg kan godt finde ud af det men hvorhenne kan man købe de dioder har du nogle hjemme sider

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-03-04 21:40

Jeg tror du kan få dem hos T Hansen (www.thansen.dk)

Kommentar
Fra : Fuckjer

Dato : 10-03-04 21:59

nej de har ikkke nogen tror www.tronik.dk har men skal også have nogle til nokia 5100 så takker for hjælpen

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-03-04 22:02

Elles kan du ringe til Mobilkompagniet i Hellerup

Jeg tror de har nogle liggende

www.mobilkompagniet.dk

Du finder dem ikke på hjemmesiden, men ring og spørg efter Peter

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-07-04 23:20

Skulle vi se at få lukket spørgsmålet??