/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
"Frida" Tak for hjælpen
Fra : ram2
Vist : 502 gange
500 point
Dato : 10-03-04 21:17

Nej - Det er ikke pointbytteri.

"Frida" hjalp mig i en andens spørgsmål og det skal naturligvis belønnes.

Derfor laver jeg lige dette spørgsmål til dig som tak

Du må meget gerne svare hurtigt så vi kan få det lukket inden der kommer for mange dumme kommentarer.

Tak for hjælpen "Frida"

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 21:19

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 21:20

Ram2 hvordan finder du rundt i alle de login du har?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 21:21

OKI

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 10-03-04 21:21

jamen byt i da bare points - og skumbananer!

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 510 point
Dato : 10-03-04 21:23

Ups! Jeg nåede desværre ikke at svare - før BjarneD og Valde liiige nåede herind.
Jamen det var så lidt Ram - spørg bare en anden gang

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 21:24

Hallllooo - Jeg har moralens vogtes ord for, at det ikke er at bytte point - Kig her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/35272

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 21:25

Ja sjovt nok er der nogen der ikke er bange for jeres fladpandede udgydelser

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 21:26

Ram2 hvad går der af dig jeg har set et indlæg hvor du næsten viste medfølelse

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 21:27

Tak for svaret fridaflip.

Du er altid så flink til at gi en hånd når det kniber

Og det er altså ikke snyd !!!

Din ven Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 21:28

>BjarneD

Hvor fanden var det??? Det må være en fejl

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-03-04 21:29

>BjarneD

Du kan sgu selv være fladpandet*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 21:30

Ja det gik jeg også ud fra, og frida har da fortjent sine point, så meget loyalitet

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-03-04 21:31

Jamen kære lille legebarn Ramses
Hvad skulle du dog gøre uden Kandu?
Som skrevet for mange måneder siden,må du sku have et kedelig liv
Hvad med at få et?

Mvh Din allerbedste Kandu ven
Brian

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-03-04 21:31

Hov hov Bjarne...Trofast og Loyal.....Husk det

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-03-04 21:35

Hva sat.. Briani - lever du endnu?

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 21:35

..og sikkert flad mange andre steder så vred du er frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 21:35

>Briani

Jamen Brian dog - Er du på uledsaget udgang???

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-03-04 21:38

Vred? hvordan kan du udtale dig om det BjarneD??
Du tager fejl - jeg morer mig faktisk*GG* Vrøvl DU morer mig

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-03-04 21:38

Frida må være Ram's "frihedsstøtte".

Og så åbner Fridaflip sit spg. "Tak for din moralske støtte Ram".

Jeres underdanigste
ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 21:44

>Frida

Det trækker sgu folk til det her - 18 indlæg på 19 minutter - okay det er incl. dine og mine, men underholdningsværdi er der altså tale om. Jeg synes ikke Refi har samme tiltrækningskraft - Men han er fandme osse kedelig og dum

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-03-04 21:44

Dejligt at se Brian ikke har ændret sig han er stadig ligesom en gramofonplade eeeeennnnnn lang rille *LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-03-04 21:48

Amorinerne fløjter rundt i fri flugt
Tror sgu også jeg vil prøve med de dersens skumbananer
Godnat
dabj

Kommentar
Fra : TrutteMus

Dato : 10-03-04 21:48

sig mig lige en ting, kender I allesammen hinanden herinde og gælder det også i det private ?
jeg er ny herinde hvordan skaffer man sig gode venner der gider bytte point?

MVH
Ruth

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-03-04 21:48

Ramses
Er du blevet udskrevet?
Jeg ved du har været indlagt,da jeg var i staden for at besøge dig,fortalte dine naboer at du lige var blevet indlagt,på grund at net kæreste sorger? på Sct. Hans Hospital
Psykiatrisk specialhospital.

Så jeg håber da du har det bedre.

Mvh og en rigtig god bedring
Brian
PS-Hils din netkæreste FridaFlip

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-03-04 21:50

Vi må jo skynde os, inden vi skal betale.

>Frida, nu må jeg stille dig et seriøst spørgsmål. Hvad betyder *LOL* ???
og jeg ved at jeg ikke har stillet det før.

ellebye

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-03-04 21:53

->truttemus
Er du af hunkøn henvender du dig bare til ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-03-04 21:53

Det betyder Laughing Out Loud

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-03-04 21:54

Men egentlig burde du jo betale mig point for det svar

Frida...

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-03-04 21:55

->truttemus
hankøn kontakter fridaflip----------medbringende skumbananer*LOL*

Kommentar
Fra : TrutteMus

Dato : 10-03-04 21:56

= dabj

Det var jeg da sidste gang jeg checkede. Hvad får jeg ud af at få point?

MVH
Ruth

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 21:56

Briani jeg tror du har misforstået den indlæggelse for der går rygter om at der er en indsat på Sikringsanstalten i Nykøbing der er så tykpandet, at han har kunnet vælte muren med sin pandeskal så det må være den Ramme.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-03-04 21:59

->truttemus
øverst på denne side til venstre. Klik på "kom godt igang"

Mvh
dabj

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-03-04 21:59

>dabj

Ikke skumbananer - men en skumbananpalme

Frida...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-03-04 22:00

Hejsa Bjarne

Ja den er god nok
Der blev han overflyttet til,da de ikke kunne styre ham,han gik fulstændig amok da han ikke måtte sende skumfiduser til sin lille point veninde
Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 22:01

>TrutteMus

Ny og Ny - Du har været bruger siden aug 2003 - så helt ny er du jo ikke - Men du må gerne ta pis på hele bundtet - Det er så hamrende sjovt

Ram

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-03-04 22:02

->fridaflip
hva' fa'en, er de nu begynd at gro på træer?? eller har du igen haft næsen i brændevinsdunken

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-03-04 22:03

Fjerner fluebenet her.

Gider IKK at forærer ramses 50 point

Brian

Forsat god aften til næsten alle

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-03-04 22:05

>TrutteMus

Du må dog lige skrive under på, at Ram + Frida er undtaget.

De har skrevet en sang, men de kan ikke lide at høre den selv.

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-03-04 22:05

Dejligt Briani....Du vil ikke blive savnet

Frida...

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-03-04 22:06

= Ram2

Ja jeg blev tilmeldt herinde af en kursuskammerat da jeg så bladrede rundt og ryddede op i min postboks havde jeg denne mail med et password i så ja det er rigtigt nok.
Hvorfor skulle man det er det meningen da?

MVH
Ruth

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-03-04 22:09

*LOL* der kan I bare se - dobbeltprofilering det betaler sig ikke - man skal være psykopat *GGGG* jeg kan ikke magte det.... det er mere end jeg havde evner til !!!!

Luret !!!!

Karina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 22:09

>Fnollerpige

Godt gået - Een profil kan man aldrig få nok af

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 22:10

>Dabj

Frida nyder ikke brændevin, men udelukkende Skumbananlikør af bedste kvalitet.

>Briani - TAK

Go dog nat Thi hi *LOL*

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 22:12

Fnollerpige nu skal du ikke sammenligne dig selv med den Ramme for han tror selv at han er alle tre eller hvor mange det er blevet til. Triple spaltning
Bjarne

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-03-04 22:27

Selvfølgelig skal Fnoller sammenligne sig selv med Ram
Men det ved hun sikkert osse godt.....

Frida

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-03-04 07:40

Ooorrhhh You win some - you loose some....

Har fået ny computer og var ved at rydde op i gamle foretrukne, gamle mails ( hvor Trutte så dukkede op ) og det var jo fristende

- men det er ikke første gang - den slags er jeg al for distræt til ....

->> fridaflip - behøver jeg nu osse det !! *S

Naaah holder mig fra dobbelt, tripleprofilering - for så lige jeg osse havde en profil der hed DutteMarie .... gud ved hvorfor de er blevet oprettet - der har nok været noget ballade dengang osse....

Nå, nu vil jeg gå på arbejde - det kan da ikke gå ligeså galt...

Karina

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-03-04 16:05

*LOL* Jamen fortsæt du blot med dine forklaringer Fnoller - der skal såmænd nok være en eller to, der ikke mener du er ligeså "psykopatisk" som alle andre med dobbeltprofiler

Frida...

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-03-04 21:14

*LOL* selv ....

Citat
der ikke mener du er ligeså "psykopatisk"

"ligeså" - ja det kommer jo an på hvem af dobbeltprofilerne vi taler om ikk.... for der er visse - ingen nævnt ingen glemt der har seriøse problemer...og dem når jeg da heldigvis ikke ...... op på siden af.

Og så takker jeg for du GIVER mig grønt lys til, at komme med yderligere forklaringer, nu du åbenbart administrerer det....

Karina

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-03-04 22:00

>Fnollerpige

Lige inden jeg fjerner fluebenet fra denne tråd - vil jeg dog minde dig om, hvis du skulle have fortrængt det, hvad du for to dage siden skrev i en anden tråd.

Citat
Hoov glemte lige den du spørger om:
"Hvem tror du tømmerdrengen er?"

aner aldrig noget som helst om det kæmper bravt for, at undgå det, der er al for meget useriøst fis på Kandu ... skulle det være en kendt som jeg så nogen insinuerede, at det kunne være så.... ja så hvad !!!
Jo så - Vorherrebevares.... lad dem dog hvis det i deres fattige liv skulle være en morsomhed....

Konklusionen må være - hvis moral er godt - så er dobbeltmoral dobbelt så godt

Frida...

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-03-04 23:42

Håber at fange dig INDEN du fjerner fluebenet

Gider du virkelig huske, gemme, lede, dyrke alle de ting vi andre siger, og så ellers passe det ind i en eller "stemning" du nu kan få det til !!! Det minder mig sgu om en jeg kender særdeles udemærket....

Måske du selv skal huske hvad du har skrevet rundt omkring....

Desuden synes jeg det er smadder upassende og ucharmerende at dine indlæg altid - ligner noget Ram hjælper dig med, eller copy - paster du bare - slutningen på dit indlæg "Konklusionen må være - hvis moral er godt - så er dobbeltmoral dobbelt så godt" er som talt ud af hans mund - og jo det ved jeg - jeg har talt en del med Ram... det ligner det fantastisk meget ( forresten husker du lige at vride dine indlæg gennem LIX beregneren ? )

Nu tager jeg dig for at være jævnt intelligent, Frida... så det du citerer ved du jo udemærket godt var en hentydning til en ganske bestemt ting, lad være at vende den rundt til noget andet.

Så prøv at lade være med at fange mig på det forkerte ben ... for det får du intet ud af ...

Lad os nu bare "lege videre på Kandu", ikk - på hver sin måde.... og så fremdeles.

Karina
P.S synd du aldrig kommer med et svar på den her, men man må jo håbe på din udtalelser holder vand - ( jeg kan jo så for mit vedkommende håbe på noget andet )

"Noget i ærmet, ikk!!!!"

upppsedasse - jeg fjerner fluebenet nu.... Gør du !!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 10:41

Citat
Desuden synes jeg det er smadder upassende og ucharmerende at dine indlæg altid - ligner noget Ram hjælper dig med, eller copy - paster du bare - slutningen på dit indlæg "Konklusionen må være - hvis moral er godt - så er dobbeltmoral dobbelt så godt" er som talt ud af hans mund - og jo det ved jeg - jeg har talt en del med Ram... det ligner det fantastisk meget

Nej, det gør jeg ikke Fnoller .....Gør, eller har du GJORT noget som er upassende - siden du spørger??