/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win xp og autorun af cd.
Fra : geoing
Vist : 590 gange
50 point
Dato : 10-03-04 20:33

hvordan får man win xp til at få cd til at starte automatisk ? . ligesom i win 98 .

geoing.

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 10-03-04 20:41

Lyd CD eller generelt???

Kommentar
Fra : geoing

Dato : 10-03-04 20:46

generelt for eks spil etc.

geoing

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-03-04 20:55

Du går ind under egenskaber for din cd, og herefter automatisk afspilning. Her kan du selv definere hvad der skal starte automatisk op, når du sætte en cd i drevet.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 10-03-04 20:56

Jeg har nu aldrig været ude for at program CDér ikke har været uden Autorun fil. Spil kan være uden men så er de da med instalationsfil, derefter starter den instalerede programpakke til spillet CDén. Til musik billeder og lign. gøres følgende.
Dobbeltklik på denne computer - Højreklik på CD-rom drev og vælg egenskaber - vælg fanebladet automatisk afspilning så kan du selv vælge filtyper den selv skal starte