/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Upload af hjemmeside
Fra : bne
Vist : 333 gange
100 point
Dato : 10-03-04 20:24

Jeg har 'arvet' en hjemmeside - med tilhørende FTP-program til up-load af denne side - og det har fungeret i længere tid.
Nu vil jeg gerne lave en hjemmeside mere, men skal jeg have et selvstændigt FTP-program til denne side ? eller kan jeg lave 2 genveje til samme FTP-program, således at det automatisk 'serverer' host-navn, brugernavn, password og starter i de rigtige foldere ??
(og hvor finder jeg et sådant program ?)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 20:28

psftp kan klare alle de kontoer du har lyst til finder lige linket

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 20:34
Kommentar
Fra : bne

Dato : 10-03-04 20:38

Hej REFI

På T-Y-S-K . . . altså

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 20:42

Så finder vi den da på engelsk.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 10-03-04 20:43

Prøv Totalcommander i stedet. Den kan andet end FTP, f. eks. zippe.
Den kan skrive dansk, er shareware, men virker fint endda. http://www.totalcommander.dk/index1024.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 20:48

Vel gør vi ej
Den findes kun på tysk.
Men hvis du søger på ftp finder du hundreder der kan det samme.
Du skal kun have er ftp program på din maskine og deri laver du så forbindelser til de forskellige domæner.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 20:51
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 20:56

Refi>> Kender du Totalcommander? Jeg kan virkelig varmt anbefale det program. Du kan omdøbe extension uden nogen problemer, redigere ini filer og jeg råredigerer også mine hjemmesider (dem uden FP ext) med editoren i TotalCmd (faktisk Notepad) da jeg kan redigere siden medens den ligger på serveren (via tmp) jeg kan zippe i et større antal formater, styre kabelforbindelse (nulmodem-lpt) mellem to computere og en masse andet. Jeg har licens, men programmet fungerer fint hvis man kan tolerere en nag.
Ikke glemme et let håndterligt FTP program.
Bjarne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 21:01

Nej kender det ikke.
Jeg har altid brugt psftp og har defor ikke interesseret mig for andre - men skulle måske prøve.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 21:14

Refi>> Totalcommander er kåret som verdens bedste filhåndteringsprogram i mange af de store IT medier og da en danske rhar oversat og forhandler licens er det ikke så ringe. Jeg har for øvrigt oplevet (som licenshaver) at få e-mail support af programmøren fra USA. Der er tale om filhåndtering i alle afskygninger.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-03-04 21:28

Detnemmeste ville måske være hvis du fortalte hvilket program du bruger i forvejen?

Godkendelse af svar
Fra : bne

Dato : 10-03-04 21:36

Tak for svaret BjarneD + Refi
Det blev TotalCommanderen der gik med pointene..

-> Refi : Skriv lige en kommentar i det nye spørgsmål jeg har stillet.... så er der point !

Man kan jo kun acceptere eet svar..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 21:38

Sig til hvis du skal have gode råd om Totalcmd. Du bliver glad for den.
Bjarne