/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
GOLF REKLAME HJÆLP!!!!!!!!!!!!!
Fra : jackaske
Vist : 508 gange
40 point
Dato : 10-03-04 17:21

er der nogen der hved hvad sangen fra den nye volkswagen golf reklame hedder??

og evt. hvor man kan downloade den.

Accepteret svar
Fra : tempra

Modtaget 50 point
Dato : 10-03-04 17:26

Sangen hedder "Close to you" og er spillet af en gruppe der hed Carpenters.. Den kan helt sikkert hentes på Kazaa

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 10-03-04 17:27

Programmet kazaa kan hentes på www.download.com

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 17:34

Virus kan hentes samme sted

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 10-03-04 17:35

Virus kan hentes over alt. Også på DC++

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-04 17:37

Refi du skal bare have lite udgaven men mon det nu er noget for dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 17:45

Næjjjj bruger overnet.
Man behøver jo ikke opfordre folk til at begå ulovligheder.
Det kan de nok selv finde ud af.

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 10-03-04 17:56

Jeg er sådan set lige glad med du kalder P2P programmet for, det er lige ulovligt at dele musik og betallingbrogrammer. Nu har du bare opfordret til at bruge Overnet.. Ingen forskæl...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 17:58

Det er sgu da ikke programmet der er ulovligt.
Det var din opfordring til at hente musikken...

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 10-03-04 18:23

jeg syntes vi er kommet uden for spørgsmålet som jeg har besvaret, og med hensyn til hvor man kunne hente det henne, så var det også en del af spørgsmålet. Jeg siger at det kan sikkert hentes på kazaa jeg har ikke sagt at han skal. og når jeg er igang så den med virus.... Det er ikke P2P programmet der er skyld i at man får virus, kun de brugere af P2P programmerne der ikke sørges for at rense deres PCére for virus befængte filer, hvilket jeg syntes er for dårligt af brugerne.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 18:31

Jamen det er da godt du kan se fornuften i det.
Dit svar kunne jo have været - "den må du købe" "musik er ikke gratis" - der er mange andre muligheder end at opfordre til kriminalitet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 18:35

Husk lige "tempra"
Du kan ikke modtage point for svaret når du ikke er superbruger.

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 10-03-04 18:55

Nu kan jeg pludselig forstå, at jeg i et andet spørgsmål har set følgende svar til dig >til refi forresten kan du godt lade være med at komme med kommentare/besvarelser. du får alligevel ingen point.< Det findes her http://www.kandu.dk/dk/spg/35266

Det er måske lidt frækt, men ærligt

Jeg har stadig ikke opfordret til ulovligheder, men tilgængæld har du indrømmet at du bruger Overnet. Hvem er nu på den ulovlige side.. Jeg spørger bare

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 18:58

>Refi.

Igen brækker jeg mig over dig Kan du slet ikke stikke din grimme snot frem, uden at du skal blande dig i, hvorvidt noget er ulovligt eller ej

Hvad fanden rager det dog dig

Ram

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 19:02

Hvad har du her at gøre - pas dig selv.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-04 19:08

Ram )

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 19:10

>Refi

Hvad i hede hule mener du med det?- Hr du fået tildelt specielle tråde af Kandu, som du kan overbrække med dine halvkvædede svar? - "eg tror - jeg mener - jeg er ikke sikker men - det er altså ulovligt"

Du er kraftstejlemig så kvalm, at det halve rækker - Skrup dog ind eller ud til din overlæge madamme og få noget i mod det - og befri andre for dit stinkende frelste lort

Ram

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 10-03-04 19:14

refi >> Hvad er det for noget plader... Jeg er da super bruger...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 19:18

Du er med sikkerhed den sidste der bliver befriet.
Og dine antydninger om ikke tilstedeværende personer kan du holde for dig selv.
Er du ved at miste magten eller har du bare storhedsvanvid.
Du kan da bare holde dig ude af tråden - Du har jo alligevel ingen kommentarer til spørgsmålet.
Og ulovligheder er og bliver ulovligheder uanset om du forsøger at gøre dem lovlige eller ej.
Du er gået forkert i byen "ram2".
Pas dit så passer jeg mit.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 19:19

>tempra

Tempra - Du skal vide, at hvis der er nogen hjerne på Refi's matrikel, så sidder den formentlig på ovelægefruen.

Ram

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 19:20

Og "tempra" - Der var du hurtig til at blive "superbruger" pr DD lidt over 19.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 19:21

>Refi

Og hvad rager det så igen dig ???

Ram

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 10-03-04 19:34

Ram> Fed kommentar *FASAG*
Refi> Jeg har stadig ikke gjort noget ulovligt, kun svaret et spørgsmål - men du har indrømmer brug af "overnet" så du har med 100% garanti ulovlige filer på din PC fordi du kan ikke bilde mig ind at du bruger Overnet til Sharevare som kan hentes frit af alle på www.download.com eller www.freefiles.dk eller lign. steder..
Mit forslag til dig Refi vil nu være som følger: Hent en pose ris i køkkenet, tøm dem ud på gulvet og tæl hvor mange der er, så har vi andre fred så længe....

Kommentar
Fra : babee

Dato : 10-03-04 19:41

ram og refi nu er vi sku trætte af jeres brok over hinanden find et andet sted at gøre det

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 19:45

>babee

Hvem er vi?? Er det dig og dig, eller har du mandat til at udtale dig på alle andres vegne?
Men du skal undtagelsesvis få din vilje - Refis hjernedøde selskab er ikke svært at undvære *GAB*

Ram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-03-04 23:48

Læs lige det her folks, eller klik på copyright linket nederst på siden
Citat
Det bringer os til, hvad der er tilladt på kandu.dk. Selvom at vi fra tid til anden går vi ind på grupperne, og kigger på alle sendte indlæg i vores emner, påtager vi os intet ansvar eller erstatningspligtighed for indholdet på disse sider. Vi påtager os heller intet ansvar eller erstatningspligtighed for nogen, ærekrænkelse, fejltagelse, fornærmelse, bagtalelse, forsømmelse, løgne, obskønitet, pornografi eller blasfemi der muligvis må medfølge når du besøger disse steder hos kandu.dk. Og lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag. Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed eller domstol der vil vide hvem der har lagt modbydeligt stof hos kandu.dk.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-03-04 23:50

Og tempra har forøvrigt svaret på spørgsmålet

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 12-03-04 15:13

undskyld jeg blander mig i mit eget spørgsmål, men kan det ikke være det samme om det er ulovligt??

Godkendelse af svar
Fra : jackaske

Dato : 12-03-04 15:22

Mange tak for svaret tempra. Og Hvorfor skal der diskuteres over sådan et svar, det er sq-da latterligt ALLESAMMEN!!!!!

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 12-03-04 16:58

jackaske >>

Det er fuldkommen korekt det var >refi< der kik fuldkommen i selvsving