/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Lejebolig i København! Nogen som kender ~
Fra : dysted
Vist : 316 gange
250 point
Dato : 10-03-04 15:23

Da jeg skal starte på jurastudiet til efteråret, står jeg og mangler en bolig i København. Så hvis der er nogen af jer derude, der har den rigtige kontakt eller på anden vis kan hjælpe mig på vej...

Jeg er ikke-ryger og ganske omgængelig. Har boet ude i snart tre år, men altså ikke i Københavnsområdet. Det jeg søger er først og fremmest en 2v. lejlighed, der er til at betale sig fra, beliggende i brokvartererne, Frederiksberg eller K. Jeg kan flytte med kort varsel og hører også meget gerne fra jer, hvis I kender en, som mangler en fornuftig lejer inden for en overskuelig fremtid.

Fremleje har ikke den store interesse, medmindre det er for en længere periode.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-03-04 15:24

Du er sjov

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 10-03-04 15:29

Det er nok nemmere at komme til mars. 2 vær. lejlighed på su. ??? Næ nej det er Umuligt, får du mere i su end andre???

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-03-04 15:32

Fremleje for en længere periode??

Fremleje er jo netop KUN muligt for en kortere periode, det har tidligere været i op til to år, men jeg MENER at den regel er lavet om til max. 3 år.

Under alle omstændigheder finder du ikke noget i København på to værelser til under 5000 pr. måned, og slet ikke i de kvarterer du nævner, du er nødt til at søge uden for byen, Vanølse, Brønshøj, Rødovre kan være muligheder, men stadig skal du regne med omkring 4000 pr. måned MINIMUM

Kommentar
Fra : dysted

Dato : 10-03-04 15:45

Jeg er udmærket klar over, at det er et ambitiøst projekt, jeg har søsat. Men det skader jo ikke at spørge. Selvom Mars er nemmere, tror jeg nu alligevel hellere, jeg vil studere i Kbh. :)

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 10-03-04 15:46

Du har større chance for at købe "et slot" på Lolland / Falster

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 16:05

Eksistere "bryggen" ikke mere?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-03-04 16:17

refi-->

Mener du Islands Brygge?

Og i den forbindelse, hvad skulle det hjælpe? "Bryggen" er ved at være et af de mest trendy steder at bo i KØbenhavn

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 10-03-04 16:17

>Refi<
Det er længe siden by har været i KBH hvis vi da lige tænker på det samme sted.. "Bryggen" er lavet om til modent kontor område

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 16:25

Nåå - long time no seen - jeg mente bare det var noget "andet"

Kommentar
Fra : katana45

Dato : 10-03-04 16:28

København S
2 vær., 45 kvm

kan det bruges ellers kig her der er da lidt at kigge på held og lykke

www.boligavisen.dk

Kommentar
Fra : dysted

Dato : 10-03-04 16:41

Katana45, det lyder da som noget, jeg kunne tænke mig at høre nærmere om. Kan du evt. sende mig en mail?
Du, eller eventuelle andre med relevant information, er meget velkomne til at skrive på dysteden@hotmail.com

Kommentar
Fra : miss_rita

Dato : 10-03-04 19:03

Var det noget med en lejelejlighed i Nordvest på 42 km2 til 6000,-?

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 10-03-04 21:19

Hej dysted - det kan være svært at finde en bolig i Kbh, men du kan søge ind på www.boligportal.dk hvor du kan søge lige nøjagtig i den prisklasse, som du kan klare, der er masser af muligheder - god fornøjelse & held og lykke
mvh
krakgt

Kommentar
Fra : dysted

Dato : 12-03-04 15:47

Tak for alle de velmente råd. Skylder måske lige at forklare, at jeg har prøvet div. boligselskaber, Den Blå Avis, lejebolig.net (hold jer fra det!!) m.m., men indtil videre med temmelig begrænset succes. Derfor forsøger jeg nu ad denne vej. Please help me.