/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Vil 3773 have 200 points??
Fra : zomp
Vist : 465 gange
200 point
Dato : 10-03-04 11:17

vil han?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-04 11:19

Nej det vil han ikke for det jo snyd
Mvh Sune

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 10-03-04 11:20

Snyd?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-03-04 11:25

Nej, men jeg vil gerne ha' dem, men du får ikke nogen tilbage.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 10-03-04 11:27

muahaha....... bare glem det, det er kun 3773 der kan få dem......eller en meget lækker blondine

MVH

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-03-04 11:31

Jeg er en lækker blondine

Frida...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-03-04 11:32

Hej zomp

1. du kan ikke se om jeg er blondine !
2. måske er jeg meget lækker

Så hit med points

//bentjuul

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 11:35

>zomp

Jeg stemmer på Frida - jeg står inde for at hun er blondine, og skruplækker*Suuuuk*

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-03-04 11:36

Har han sunget en godnat sang for dig ? for så er emnet da helt fint.

Eller måske en "opsang"

Dette er vist det nærmeste man kan komme en blondine

ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 12:11

>Ellebye

Du kan lige så godt få det at vide - Din stupiditet og forblommede latterlige retorik har ikke en skid med din ulykke at gøre. Du fatter IKKE EN SKID - Og det må være medfødt. Det ville derfor klæ' dig, ikke hele tiden at tigge om ynk for din adfærd med den ulykke som begrundelse.

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 12:21

Ram2, der hvor jeg kommer fra har vi en bestemt betegnelse for en person med din adfærd p......t.
Manglende indlevelsesevne, overdreven tiltro til egne kvaliteter, aggressiv adfærd og selvhævdende.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 12:30

>BjarneD

Nåå du mener psykopat, men tør ikke skrive det - BjarneD lad mig lige opdatere dig - Det hedder "Sociopat"

Denne diagnose stilles meget ofte af lægfolk og bruges af samme i flæng, når en person (mig) klæder narrøve som dig og ellebye af til skindet, og disse ikke er i stand til at afvise, at de faktisk er de narrøve, som de fører sig frem som.

Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 10-03-04 12:36

Ram2. Det er squ godt nok for lavt det her . Så vidt jeg kan læse mig til står der intet om ulykker, lynnedslag, jordskælv eller andre tildragelser
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 12:43

Ram2>>sociopat er et udtryk, som man hører tit i amerikanske krimier. Din adfærd taler for sig selv og jeg vil hellere sættes i bås med Ellebye (er faktisk lidt stolt af det) end med dig. Hvorfor skulle jeg slynge om mig med udtryk som du udmærket kender omend man kan gætte sig til hvor DU henter din viden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 12:45

Er der noget at sige til at vi har så meget død og elendighed i verden

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-03-04 12:51

Hej Ram, du er nok i dit gode hjørne i dag. Hvornår henter du hjælp fra Fridaflip, eller skal vi søge om assistance fra FlipRam UPS ?

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 10-03-04 12:51

frida mail lige et billede til mig kasper111@yahoo.com jeg tror ikke 3773 kommer efter sine points!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-03-04 12:54

Bare for at irritere har du hermed min kommentar!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 12:55

Jeg ville nu ikke stole på noget billede fra den side.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 210 point
Dato : 10-03-04 12:57

...og JA, sunoVITS, det er snyd. Lækkert ikke?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-03-04 12:59

Sociopat(social-sygelig).

Se Ram, når du nu finder vej til tråde her i kandu, for blot at hælde lidt bavl ud af en (h)vis legemsdel, må det være dig der har mest social behov.
Vi andre klarer os godt nok alene.

Venligst
ellebye

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-04 13:01
Godkendelse af svar
Fra : zomp

Dato : 10-03-04 13:07

Tak for svaret 3773.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-03-04 13:08

>BjarneD den Rammer lige i plet.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-04 13:20

Jo men der er jo en del her der klarer sig med de poient de kan snyde sig til i stedet for at tjene dem selv Hi hi

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-03-04 13:24

Ja ikke sunoVits. Vi er et par stykker der klarer den uden google og gæt.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 13:35

>Ellebye - BjarneD - Tedd mv.

Dem som ingen pære har....... ævler

Hvor er I kedelige Det er som at stjæle bolsjer fra børn:

Ram

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 10-03-04 13:38

Hit med point! så skaffer jeg en hel masser damer til dig. oki

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-03-04 13:40

*LOL*

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-03-04 13:44

*LOL* do.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 10-03-04 14:34

Hmm, (LOL)