/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
excelark med aktieberegning
Fra : dux_delux
Vist : 3763 gange
50 point
Dato : 10-03-04 09:32

Hej med jer!

er der nogle der ved om der findes et simpelt aktiebergningsprogram eller en excelgrund hvor man hurtigt kan regne ud sin fortjeneste på aktiehandel minus courtage, skat osv...

/ Dux

Kommentar
Fra : DAF_direktoer

Dato : 10-03-04 10:23

Alle medlemmer af Dansk Aktionærforening har gratis adgang til at downloade et aktieskatteprogram, som også inkluderer det simple porteføljeprogram, du efterlyser. Se www.shareholders.dk.

Mvh

Claus

Kommentar
Fra : penelope

Dato : 10-03-04 13:12

Hej
Der findes et porteføljeprogram på Morningstar, der så vidt jeg ved er gratis. Der findes også tilsvarende hos nogle banker f.eks. Nordea og Forstædernes Bank, men de er muligvis begrænset til dem som opbevares hos den pågældende bank. Hvad med den bank du har depot hos? Har de ikke en netversion, hvor du kan få dataene vist. Dem jeg omtaler viser informationerne løbende men hvis du tager en kopi på salgstidspunktet vil du jo have informationen.