/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE 6.0 DK
Fra : Smukke_Ole
Vist : 457 gange
50 point
Dato : 10-03-04 08:38

Jeg har lovet at installere IE 6.0 og OE 6.0 på en "blærbar", som endnu ikke har netforbindelse,
Er der et sted, hvor man kan hente dem og brænde en CD, som man kan installere fra ?
Jeg ved godt, at man evt. kan hente en skive hos en udbyder, men vi bor lidt afsides, så det andet ville være nemmere.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 10-03-04 08:43

Hos microsoft

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-03-04 08:47
Kommentar
Fra : 2243

Dato : 10-03-04 08:55

Men for at få den fulde version, skal man så ikke lige den vej igennem ?

Citat
I want to download Internet Explorer 6 SP1 from Microsoft but I don't want to install it right away. Can I do that?

Yes! First, download the IE6 SP1 setup program from HERE (500kb basic setup program. The full IE package might go as high as ~44mb depending upon your selection). This tip will let you customize the d/l parameters.

Go to the folder where you've placed the above file. Open a Command Prompt (CMD) in that folder, then run the following command in the CMD window:

ie6setup.exe /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E"

Citat er her fra http://www.petri.co.il/download_the_full_ie_package.htm

2243 // claus

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 10-03-04 08:55

-> Better_Performance

Tak for link'et. Det jeg er ude efter, er et sted, hvor man kan downloade hele skidtet, brænde det på en CD og så installere det et tredie sted, uden el og rindende vand og med "lokum i gården". Så vidt jeg læser dit link, skal installationen ske på den "puter", der henter installationsprogrammet ned, men det er måske noget, jeg har misforstået ?

Smukke_ole

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-03-04 08:59

Når du går i gang med download, vælger du alle features, den skaber så en installationsfil som du gemmer på skrivebordet, og den er så lige ti lat brænde ud på en cd.

Du kan også inde på siden vælge at bestille en cd som så bliver sendt med posten, men det tager sin tid

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 10-03-04 09:00

Hejsa Ole

Her kan du hente den

http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Mvh Brian

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 10-03-04 09:06

-> Better_Performance

Er det ikke kun en installations fil der hentes???

2243 // claus

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 10-03-04 09:12

Så vidt jeg læser dit link, skal installationen ske på den "puter", der henter installationsprogrammet ned, men det er måske noget, jeg har misforstået ?
Hvordan vil du gøre det uden netforb??

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 10-03-04 09:28

-> ofa

Brug evt svar af 08:55 eller linket fra briani, det hvirker meget lettere

2243 // claus

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 10-03-04 10:04

Tak for svaret briani, selvom det endnu ikke er lykkedes for mig, idet der efter at jeg har klikket på IE 6.0 SP1 full version, i en rum tid ikke sker en hujende fis. Efter at have ventet et rum tid får jeg meldingen " siden kan ikke vises"
Jeg tror det skyldes problemer hos SDU, så jeg prøver senere.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-03-04 10:51

Hejsa igen Ole

Jeg har ingen proplemer med at downloade fra siden jeg henviser til.
Du skal klikke på den blå mappe hvor der står DK-så skal det gerne virke.

Hvis ikke
Så prøv at sitte dine sikkerhedsindstillinger til standard
Gå op i fanen funktioner-vælg internetindstillinger-vælg fanen sikkerhed-her klikker du på standardniveu.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 10-03-04 15:50

Hejsa Briani

Bestyrelsen sendte mig til byen i dag, og der kom jeg forbi en TDC butik. De smider jo skiver i grams ned Internetopkobling på, så jeg gik derind og fik en skive.
Der var sandelig IE 6.0 på, så det løste problemet.

Smukke_Ole