/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
tæller
Fra : hejdi
Vist : 584 gange
50 point
Dato : 10-03-04 01:37

Hej.

Er der nogen som ved hvor jeg kan finde en god/smart tæller til min hjemmeside, hvor jeg evt. kan indsætte et billede/baggrund så den passer til min side?
Hvis det ikke kan lade sig gøre, vil jeg blive glad for nogle gode links til sider med tæller.
Mvh Hejdi
Min side: www.sweet-country.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 01:48
Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 01:50

Skynd dig at slette det andet spørgsmål. der er ingen grund til at lave det 2 gange - det er spild

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 01:51
Kommentar
Fra : 2243

Dato : 10-03-04 05:59

Endnu en

www.chart.dk

Kommentar
Fra : hejdi

Dato : 10-03-04 13:41

Til Refi.

Grunden til at jeg har skrevet spørgsmålet 2 steder er fordi jeg vidste ikke om jeg skulle skrive det under HTML eller Java!
Mvh Hejdi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 14:02

Du må da også godt skrive det 2 steder.
Men det bedste ville så være at lave f.eks. 1 spørgsmål til 99 p og 1 til 1 p der blot henviser til det andet.
Så behøver du ikke få de samme svar flere gange.
Så det var kun ment som hjælp.
Du kan altid slette et spørgsmål sålænge ingen har svaret (men det er for sent nu)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 14:02

Kunne du bruge noget af det du har fået?