/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billige lejlighed i Barcelona
Fra : line2000
Vist : 339 gange
50 point
Dato : 09-03-04 21:41

Har i nogen billige og gode lejlighed i Barcelona kan ambelfere? Hvad med fly billeter?

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 09-03-04 21:43

brug hjemmeside google.dk, der finder du svar

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 09-03-04 23:12

Ha, ingen lejligheder er billige i Barca! Flybilletten kan dog fås billigt gennem et par af lavprisselskaberne, jeg fløj fx med Ryan Air for nylig (dog med mellemlanding i Bruxelles, men sådan er vilkårene med de selskaber).

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 09-03-04 23:16

I parantes bemærket er Barcelona en meget dyr by efter spanske forhold, men hvis du er ung og frisk på at overnatte i et rum med fremmede mennesker, findes der en del udmærkede youth hostels. Gå fra Placa Catalunia må havnen ned ad Ramblaen og gå til højre ned ad de lidt listige sidegader på halvvejen. Der ligger et par stykker af dem. Prisen er vist omkring 10 euro per nat, men så skal man også være fire mennesker om et værelse og dele toilet/bad! En bedre løsning for dig vil måske være et lille pensionat på en af sidegaderne. Det er lidt billigere end et hotel, men stadig dyrt i højsæsonen i hvert fald.