/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hurtigere print fra hjemmesider?
Fra : lektortl
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 28-04-02 12:46

Når jeg vil udskrive en hjemmeside, begynder min browser (IE6.0) først at hente en ny side. Det er så den nye side, der printes. Men som regel ved man jo godt,at den side, som allerede er på maskinen er den rigtige.
Er det ikke muligt at få browseren til at skrive den side, som allerede ER på maskinen i stedet for bruge tid på at hente en ny?

lektortl

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 28-04-02 12:51

Hej

Prøv at højreklikke på side du er på og tryk på Udskriv!!

Hilsen
Ishoey

Kommentar
Fra : lektortl

Dato : 03-05-02 11:17

hotpop: Det hjælper ikke at gemme siden - den bliver bare genhentet før den gemmes.

Accepteret svar
Fra : 187

Modtaget 100 point
Dato : 25-06-02 04:06

prøv at markere alt på siden og så udskrive (1. ctrl+a 2.højreklik 3.udskriv)

Kommentar
Fra : 187

Dato : 25-06-02 04:06

prøv at markere alt på siden og så udskrive (1. ctrl+a 2.højreklik 3.udskriv)