/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Installera Windows 2000
Fra : hinsholmen
Vist : 298 gange
100 point
Dato : 09-03-04 17:48

Hej jag heter Jörgen, bor i Göteborg.
Jag behöver lite hjälp, jag ska intallera Windows 2000 ( dansk version )
jag har för närvarande Windows Millenium installerad, och jag kan
förmodenlig göra två saker:
1 jag kan lägga Windows 2000 ovan på Millenium, men då blir det Problem
genom att Hårddisken blir ganska full då.
2 jag kan ochså formatera Hårddisken och sedan lägga in Windows 2000.
Om det finns någon som har ett bättre förslag vore jag tacksam.
Hällsning Jörgen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-03-04 17:51

Hvad med at købe en extra hårddisk? Hvor stor er din nuværende harddisk forøvrigt? Velkommen til en fra broderfolket!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 18:08

Du skal endelig ikke lægge den oven på en ME, men formater den i NTFS, som er standard for Windows 2000. Hvis harddisken ikke er ret stor bør du nok købe en større, men du skal sikre dig at dit motherboard understøtter harddiskens størrelse.
Windows 2000 kræver noget plads og endnu mere hvis du skal have glæde af den.
och välkomman
Bjarne

Kommentar
Fra : hinsholmen

Dato : 09-03-04 19:34

Jag tackar så mycket för hjälpen och goda råd
jag bör nog skaffa en lite större Hårddisk kan jag förstå.
Hälsning Hinsholmen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 19:35

Ja det er ret.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-03-04 20:06

Pratter du osse svenska Bjarne?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 20:11

skandinavisk, man er vel berejst og høflig, ni vet!

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 10-03-04 08:41

Foreslår du installerer Windows2000 og sletter WinME...
Altså boot op fra din Windows2000 skive og slet partitionen som findes nu...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 11-03-04 09:34

Det "bedste" er at gennemføre en ren windows 2000 installation.

Dels fordi Windows 2000 kan kører med NTFS filsystemet, hvilket jeg vil anbefalde, som er hurtigere og mere sikker end FAT32.

Windows 2000 er mere pålidelig og stabil end Windows Me, der pænt sagt er noget lort (ME = Many Errors)

Du skriver hellere ikke hvad din harddisk er på, men jeg vil først installere windows 2000, hvis harddisken er på mininum 2 Gb...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 17:20

Har du fået svar på spørgsmålet? Så accepter venligst et svar