/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
snyde koder
Fra : gril
Vist : 870 gange
100 point
Dato : 09-03-04 16:22

Hey jeg skal bruge nogle snyde koder til Crash Bash og det er til en PlayStation 1 det skal helst stå på dansk

Accepteret svar
Fra : II_SPAWN_II

Modtaget 110 point
Dato : 09-03-04 16:26
Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-04 16:30

Den er ikke på dansk men kig alligevel
http://www.cheatbook.de

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-04 16:35

Her er en på dansk
http://www.wastedwarez.dk/

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 09-03-04 17:02

Det her er de eneste som findes.

under spillet pauser du og trykker 2 gange pil op, 1 gang pil ned, 1 gange cirkel, 1 gange firkant, 1 gange L1, 1 gange R1. Så hører du en lyd og du har uendelig energi.

Gå til første Warp-rum og tryk 1 gange trekant, 1 gange cirkel, 2 gange pil til venstre, tryk firkant og R1, tryk trekant og R2, tryk start, tryk select, 1 gange cirkel, 2 gange kryds. Nu skulle du kunne vælge alle baner..

Når du ser Universal studios eller Eurocom startskærmen, skal du holde R1 og L1 og firkant, og så trykke start samtidig (eller bagefter er ikke helt sikker), så kan du spille et demo af Spyro the dragon..!

Mikael

Kommentar
Fra : gril

Dato : 09-03-04 17:28

hejsa her du selv prøvet koderne Mikael?

jeg kan ikke for dem til af virke

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 09-03-04 17:32

gril jeg har prøvet dem i linket på min... og dem kunne jeg godt få til at virke

Kommentar
Fra : gril

Dato : 09-03-04 17:41

vikker der her II SPAWN II.

Adgang til alle baner:
Indtast Ned, Op, Højre, Venstre, Op, Højre, Venstre på "main menu

main menu er det den hvor man skal vælge hvad man vil spille?

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 09-03-04 17:54

Nej jeg har ikke skrewvet dem selv. Jeg har "fordansket" dem fra den her side http://www.gamefaqs.com/console/psx/code/27450.html her trykker du så på "codes and secrets" nede i bunde. Så kommer du til en engelsk side, hvor jeg har kopieret de koder fra..! Prøv at tjekke dem. Det står godt nok på engelsk men jeg ved at de virker..!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 09-03-04 17:55

Det er den her side jeg mener http://www.gamewinners.com/playstation/CrashBash.htm

Mikael

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 09-03-04 19:49

HEJ gril

her er det du søger http://www.snydesektionen.dk/

MvH. HJV9222

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 31-03-04 17:58

Nu siger jeg som HUGO... ØHHHHHHH...... HALLO er der nogen hjemme..?

Får ingen point for deres arbejde de har lavet med dit spørgsmål..? Kedeligt at man skal bruge tid og ressourcer på at hjælpe folk, og så gider de ikke sige tak ved at godkende et svar..!

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 16-04-04 23:47

Tak for det II+SPaWN+II.

Kommentar
Fra : Bittemus

Dato : 08-08-04 18:23

HeeJ II_SPAWN_II jeg har lige fået the sims bustin out på playstation2 og jeg vil gerne have nogen koder til spillet men ved ikke hvor jeg kan få dem henne, koder til penge´og andre ting...
Pleas hjælp mig..
kram