/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
en poll på min hjemmeside ?
Fra : Surf
Vist : 386 gange
50 point
Dato : 09-03-04 15:43

ja hvordan lave man en poll på ens hjemmeside i frontpage. altså fx en hvor jeg spørge om hvad i syns om hin hjemmeside. med 3 svar mulighedder som fx dårlig, middel, gos. ja hvordan lave man såadn et i frontpage

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 16:19

http://www.newbie.dk/webservices/minivote/index.php
Når du vil bruge sådan noget som det på linket i FrontPage skal du bare åbne din side i HTML og indføje kodestumperne efter anvisningen.
Bjarne

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 09-03-04 16:40

jeg vil selv lave min poll. og dermeed basta

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 16:43

jamen så gør du bare det når du er så sikker

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 09-03-04 16:44

men jeg ved ikke hvordan man gør det. og håber at der er nogen der ved det hvordan man gør

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 16:48

Ja selvfølgelig er der nogen der ved det, men sommetider skal man kravle før man kan gå. Prøv at kigge lidt i dette link:
http://www.webworksite.com/poll.shtml

Det er sådan noge tjeg bruger når jeg får en idé, son jeg vil lave i FP. Dette link beskriver faktisk meget nøjagtigt hvordan, desværre på engelsk.
God fornøjelse..
Bjarne

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 12-03-04 11:53
Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 12-11-06 09:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål