/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Point til pallenoc
Fra : bentjuul
Vist : 361 gange
200 point
Dato : 09-03-04 14:13

Tak for dit svar i http://www.kandu.dk/dk/spg/35151 som jeg også kunne bruge.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 210 point
Dato : 09-03-04 14:32

Det er bare RIGTIG dejligt når vi kan hjælpe hinanden...jeg er selv rimelig ny i den digitale verden og er mest til FLASH hvor det er mig der er spørgeren. Men bare spørg løs så vil jeg svare efter bedste evne

Mvh
Palle

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-04 14:39

Tak for svaret pallenoc. Du skal også have lidt i velkomst til Kandu, så jeg har lige forhøjet til 200.
Men jeg vil selv forsøge mig med at linke fra et billede, og får jeg det ikke til at virke så vender jeg tilbage.

//bentjuul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-04 14:43

"bentjuul"
Hvis du bruger et webprogram der viser det fysiske billede og ikke kun html, kan du blot trække en firkant i billedet og lade denne henvise til de nye billede. Det kan du rent teknisk gøre ligeså mange gange du vil bare felterne ikke ligger for tæt (så gir det for mange fejltryk).
Hvordan det ser ud i kode ved jeg ikke, men det er den metode jeg bruger.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 09-03-04 14:47

Ja, også her på kandu er jeg " ny " (indmeldt igår), så jeg undskylder hvis jeg "kludrer" lidt i det med svar, kommentarer og pointaccept. Det ser i hvert fald ud til at det er et godt og alsidigt forum som jeg glæder mig til at bruge i fremtiden.
Held og lykke med dit "billede-link".

Mvh
Palle