/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Nupo
Fra : tina_17
Vist : 605 gange
10 point
Dato : 09-03-04 13:33

Hej alle!

Er der nogen der har prøvet at tage Nupo?

Hvis, virker det så?
tager man på bag efter man er stoppet?

MVT Tina

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 09-03-04 13:42

Hej Tina

Du kan godt spise Nupo hvis du vil tabe dig. Nupo er beregnet som måltidserstatter, baseret på at du skal have 6 måltider om dagen. Fordelen ved Nupo er således at du for de måltider du skal have, hvor det er svært at få noget fedtfattigt og sundt kan drikke Nupo.

Det er meget nemt at ryste op i 3-4 dl. vand i en plastflaske, men du skal være opmærksom på at smagen kræver en del tilvænning.

Man kan faktisk godt i en 14 dags periode udskifte alle måltider med Nupo, men det vil jeg på det kraftigste fraråde dig, da det bliver så surt at du på et eller andet tidspunkt falder i, og så kan det hele være spildt. Udskift 1 - 2 måltider om dagen med Nupo og spis fornuftigt derefter, så vil du hurtigt kunne tabe dig.

Når du stopper med Nupo tager du ikke på - ihvertfald ikke fordi du stopper - men du kan tage på hvis du bare spiser usundt, men det er en hel anden snak. Gå evt. ind på http://slankigen.webbyen.dk hvor jeg har skrevet en masse om sund kost med fokus på at få tilstrækkelig mange proteiner.

mvh

Henning

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 09-03-04 13:54

Som med alle kure eller diæter kan det få dig til at tabe vægt, MEN der er jo en grund til at du har taget på, og denne grund findes ofte i kosten, så hvis du tager Nupo for at tabe dig, og bagefter vender tilbage ti ldine gamle kostvaner, så vil du tage på igen, det optimale er at bruge Nupo (eller noget tilsvarende) som en "kickstart", tabe noget vægt, og så benytte lejligheden til at lægge sine kost og motionsvaner om

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 09-03-04 23:26

Hej.

Prøv WeightWatchers program istedet for alt det kunstige usmagelige pulver, som ikke er andet end kunstige E-numre. Vægtvogternes program bygger på at tælle point, at huske at skrive ned, hvad man har spist, at drikke vand og så at bevæge sig. Nemt. Du må spise alt, bare du holder øje med, hvad det er du spiser. Besøg http://www.weightwatchers.dk og læs mere. Aldrig har jeg været med til noget så seriøst og alligevel så nemt. Jeg startede med en vægt på 106.5 kg og nu 12 uger efter er jeg 11 kg lettere.

Held og lykke.

Peter.

Kommentar
Fra : wael

Dato : 09-03-04 23:40

Hej Tina,
husk at drikke 1 l. vand på 25kg. og noget motion.
Nu laver jeg 1 time motion hver anden dag.
Jeg er også en overvægtig mand . Jeg har tabt 7 kg i løbet ca. 3 uger.
husk at hole øjne på din vægt hver dag eller hver anden dag .
jeg bor i kbh . vi kan støtte hinanden ,hvis du har lyst
sol.strand@get2net.dk
mvh.
Wael

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 10-03-04 20:38

Hej Tina....

Jeg vil lige sige..at du skal IKKE se på din vægt hver dag... du skal KUN på vægten EN gang om ugen.... ellers bliver du bare iriteret...Så find en fast dag og fast tidspunkt du vejer dig.

Jeg vil også sige, hold dig fra div. pulvertyper.... den eneste vej er motion og en sund kost.

Ved godt det er svært, for kæmper selv... har været alle slags pulver igennem, det hjælper bare ik, for man kører sur i det, og så stopper man ..og vupti.... er der mere på end da man startede.

Vil du vide mere... så skriv igen..

mvh.
Tempraslamse

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 05-04-04 14:08

Hej.

har meget gode erfaringer med Nupo.
prøv at kigge på www.nupo.dk. Meld dig evt til gratis kursus - det er bare godt!

Helle

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 05-04-04 14:09

Undskyld!
adressen er www.nupo.dk

Helle