/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
winsor pilates
Fra : tina_17
Vist : 384 gange
5 point
Dato : 09-03-04 13:27

Hej!

jeg vil lige høre om der er nogen, som har prøvet Winsor Pilates???

hvis, virker det så?

MVT Tina

Kommentar
Fra : Elmark

Dato : 21-05-04 16:09

Jeg har winsor pilates og det fungere rigtig fint. Jeg kan mærke at jeg bliver stærkere hele tiden og øvelserne bliver nemmere (selvom jeg endnu ikke vil kalde dem nemme) Det er dejligt at have forskellige videoer at skifte imellem, men det er dyrt. Så hvis du er i tvivl og ikke kender pilates, kan du starte med at købe en billigere video og se om du kan lide den motionsform.