/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
bip ved afsending af sms?
Fra : SACA2
Vist : 570 gange
50 point
Dato : 28-04-02 09:38

Jeg har købt en ny nokia 3310. Jeg vil gerne have den til at bippe når jeg AFSENDER en sms, det gør det kun når jeg modtager. Jeg kan ikke i brugsanvisningen se hvad jeg skal gøre?
Jeg stillede det samme spørgsmål igår, men de svar jeg fik, var ubrugelige. Jeg blev henvist til et par hjemmesider, der ikke hjalp mig. Er der ikke en der kan fortælle hvordan jeg skal gøre. Det er ikke nok at skrive i lydindstillingerne,for den er indstillet til tone ved besked,
Jeg ville også gerne kunne aflæse "rapport" om tid, modtagelse osv. når JEG sender. På mingamle mobil ophørte denne funktion, men man kunne dengang gå ind på en hjemmeside og se, hvordan man kunne få den tilbage?

Accepteret svar
Fra : Ishoey

Modtaget 50 point
Dato : 28-04-02 11:08

Hej Saca2

Rapport fåes således: Beskeder -> Besked Indstillinger -> Fælles -> Transmissions Rapporter og vælg yes/ja

Prøv det!

Hilsen
Ishoey

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 28-04-02 11:10

Hej Igen

Samtidig med at du har slået trans. rap. til vil den bippe når den er modtaget hos .....Ja, modtageren, da du jo får en rapport.

Hilsen
Ishoey

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 28-04-02 11:15

Hej

Du kan også hvis du slår advarselstoner til (under lydindst.) vil du modsat dit ønske få et bip når den /ikke/ afsendes

Hilsen
Ishoey

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-04-02 10:00

SACA2 <SACA2.news@kandu.dk> tastede:

> Jeg har købt en ny nokia 3310. Jeg vil gerne have den til at bippe når
> jeg AFSENDER en sms, det gør det kun når jeg modtager. Jeg kan ikke i
> brugsanvisningen se hvad jeg skal gøre?

Det kan du ikke få den til. Det kan godt være det er et dumt spørgsmål, men:
hvad vil du bruge det til? Du ved vel når du sender en besked.

> Jeg ville også gerne kunne aflæse "rapport" om tid, modtagelse osv.
> når JEG sender. På mingamle mobil ophørte denne funktion, men man
> kunne dengang gå ind på en hjemmeside og se, hvordan man kunne få den
> tilbage?

Som jeg skrev til dig igår skal du aktivere Transmissionsrapporter. Jeg
mener det ligger under indstilinger eller besked>indstillinger
--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...
Tag et kig på http://kommunalbastards.org/oe/svtilre.html
-Leder du efter brugte fagbøger? Kig på www.pensum.dk

Kommentar
Fra : joker

Dato : 28-04-02 12:15

Du skal bare trykke Menu-->2-7-3-1 og vælge ja. Så virker det

Godkendelse af svar
Fra : SACA2

Dato : 28-04-02 12:30

Tak for det "idiotsikrede svar". Nu virker den og bipper, ogdet var jo det jeg efterlyste!!!
Dennis Lange sprøger hvad jeg vil bruge det til?
Jamen det vil jeg bruge til,feks. at at se at modtager evnt. har slukket sin telefon og derfor ikke lige svarer på min sms.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 28-04-02 12:39

Hej Saca2

Selv tak

Hilsen
Ishoey

Kommentar
Fra : joker

Dato : 28-04-02 12:47

tak for point

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-04-02 18:20

"SACA2" <SACA2.news@kandu.dk> wrote in message
news:uCNy8.5260$kp3.428824@news010.worldonline.dk...
> Jeg har købt en ny nokia 3310. Jeg vil gerne have den til at bippe når
> jeg AFSENDER en sms, det gør det kun når jeg modtager. Jeg kan ikke i
> brugsanvisningen se hvad jeg skal gøre?

Tror du skal slå "advarselstoner" til...!

> Jeg ville også gerne kunne aflæse "rapport" om tid, modtagelse osv. når
> JEG sender. På mingamle mobil ophørte denne funktion, men man kunne
> dengang gå ind på en hjemmeside og se, hvordan man kunne få den tilbage?

Enten "afsendelsesrapport" eller hvis du vil ha' den "gamle"
kvitteringsbesked skal du starte SMS'en med *0#

/H3nrik!

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 29-04-02 05:55

TAk for alle svarene, men det virker nu takket være Ishoeys svar.